EKÁER az alapokon túl – konferencia – 2015. április 14.

EKÁER az alapokon túl – konferencia – 2015. április 14.

Ezt a konferenciát azoknak ajánljuk, akik már túl vannak az EKÁER jogértelmezés alapjain és mélyebb összefüggésekről, a gyakorlatban felmerülő kérdésekről szeretnének tapasztalatokat cserélni.

Előadások és kerekasztalok témái

A konferencia résztvevői fontos telefonszámokat és áttekintő táblázatot kapnak az EKÁER-ről.

A konferencia résztvevői fontos telefonszámokat és áttekintő táblázatot kapnak az EKÁER-ről.

  • Ellenőrzés és bírságolás a gyakorlatban. A tipikus hibák kockázatai.
  • Felelősségek és kockázatok az EKÁER-ben.
  • Szállítmányozói adatmódosítás: rendszámot pénzért? A piac válasza az adminisztrációs terhekre.
  • Ki fizet, ha a szállítmányozó hibázik?
  • Milyen jogorvoslati lehetőségek vannak büntetés esetén?
  • Milyen hatása van a magyar logisztikai szolgáltatók versenyképességére az EKÁER-nek tranzit esetén? Mi a szektor válasza?
  • Küzdelem az adatokért. Az elektronikus adatcsere nehézségei külföldi partnerekkel. Milyen informatikai megoldás lehet a válasz?
  • Az EKÁER bevezetésének tanulságai. Hogyan profitálhatnak a vállalkozások az EKÁER adataiból?

Részletes program ide kattintva tölthető le ?

Szakértőink lesznek

  • Bartha Katalin, InterTax Pro Kft., igazságügyi adószakértő
  • Bátki Tibor, Transporeon, magyarországi képviselő
  • Csicsmann Péter, az MLBKT tagi szolgáltatásokért felelős alelnöke
  • Hvizsgyalka Gábor, a NAV Ellenőrzési Főosztályának ellenőrzési szakreferense
  • Jancsa-Pék Judit, a LeitnerLeitner partnere
  • Krázli Zoltán, GS1 Magyarország Nonprofit Zrt. implementációs és értékesítési igazgatója
  • Dr. Maruzs László, ügyvéd
  • Mátrai Kinga, a BI-KA Logisztika vállalatirányítási osztályvezetője
  • Poór Károly, a Dyntell marketing igazgatója
  • Stephan Skopp, a Nagel Hungária Kft. ügyvezető igazgatója
  • Tüske Péter, a J&J Center ügyvezetője
  • Tüske Zsuzsanna, a J&J Center ügyvezetője
  • Varga Bálint, a Gebrüder Weiss értékesítési vezetője
  • Veperi Dániel, az Alpine beszerzési vezetője

A konferencia után

A program kávészünettel zárul, ahol lehetőség lesz kapcsolatépítésre. 16 órától pedig már kizárólag az MLBKT tagjait várjuk éves rendes közgyűlésünkre, amelyen előadást tart Madár István, a Portfolio.hu vezető elemzője ?A magyar növekedés karaktere és kilátásai? címmel.

Regisztráció

A jelentkezését az ide kattintva elérhető online űrlapon küldheti el. ?

Időpont

2015. április 14., kedd, 9:50-15:30

Regisztráció: 9:20-tól.

Helyszín

Kinnarps House Székház, Jarl konferenciaterem
1133 Budapest, Váci út 92.

Megközelítés tömegközlekedéssel:

A Kinnaprs House központi elhelyezkedésű irodaépület, gépjárművel, kerékpárral és tömegközlekedéssel is egyszerűen megközelíthető.

  • M3 (kék) metróval ? Dózsa György út vagy Árpád híd metróállomás között félúton
  • 1, 1A villamossal ? Árpád híd megállóig
  • 75 és 79 trolibuszokkal ? Dózsa György út metrómegállóig
  • 26, 32, 34, 106, 115, 120, 133 autóbuszokkal ? Árpád híd metrómegállóig
Parkolás

Gépkocsival érkezőknek a közelben lévő nyitott, kerítéssel körbekerített parkolót javasoljuk, melynek címe:
1133 Budapest, Visegrádi u. 116., bejárat a 1133 Budapest, Süllő u. 9.-nél.
Parkolási díj: 100,- Ft/óra vagy 500,- Ft/nap

Részvételi feltételek és jelentkezés

A részvételi díj az MLBKT tagjainak 16.000 Ft+áfa, nem tagoknak 38.000 Ft+áfa, az MLBKT EKÁER-hírlevelének olvasói számára 28.000 Ft+áfa, ez utóbbi kedvezmény kizárólag a hírlevélben kiküldött kuponkód megadásával kérhető. Kedvezményes részvételre jogosultak az új belépő tagok is. Amennyiben a rendezvény elmarad, az MLBKT a részvételi díjat visszautalja. A részvételi díj tartalmazza a rendezvényen történő részvételt, az ebédet, a kávészüneti ellátást. A részvételi díjat a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság alábbi bankszámlájára kérjük átutalni. Számlaszám: CIB Bank Zrt. 10700347-68287584-51100005 A rendezvényen való részvétel feltétele a részvételi díj befizetése. A jelentkezési lap kitöltése és megküldése megrendelésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételt lemondani kizárólag az edit.horvath@logisztika.hu elektronikus címen lehet 2015. április 9-ig 30% adminisztrációs költség levonásával, ezt követően lemondás esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében, hiánytalanul kitöltött adatlap leadásával tudjuk elfogadni. A helyszínen felügyelet nélkül hagyott értéktárgyakért a szervezők felelősséget nem vállalnak. Az esemény sajtónyilvános. A rendezvényen fotó, videó és hangfelvétel készítése előzetes engedélyhez kötött, amely az edit.horvath@logisztika.hu e-mail címen kérhető! A helyszínen készülő fotókat a szervező korlátozás nélkül felhasználhatja. Ingyenes parkolást nem áll módunkban biztosítani.

Kiállítók

dyntell-logo Logo_EN_TRANSPOREON_CMYK

Adjon visszajelzést!