Logisztikai és beszerzési tréningek
Új vámkódex május 1-től – tájékoztató fórum a változásokról

Új vámkódex május 1-től – tájékoztató fórum a változásokról

A jelenleg alkalmazott Közösségi Vámkódex helyébe 2016. május 1-től az új Uniós Vámkódex lép. A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság gyakorlati szempontú tájékoztató fórumot szervez a változásokról április 19-én.

Az új Vámkódex – amelynek szabályait minden tagállamnak alkalmaznia kell – főszabályként kötelezővé teszi, hogy a vámügyekben az adatok cseréje és tárolása elektronikusan történjék, egyszerűsíti a vámeljárásokat, hatékonyabbá teszi a kockázatkezelést.

A hazai jogszabályi környezet kialakításában aktívan közreműködő előadóink az ellátási láncban dolgozó valamennyi munkatárs részére hasznos információkat fognak átadni. A fórum a vállalkozásokat érintő változásokról és az új lehetőségekről fog szólni.

Részvételi díj

  • Az MLBKT tagjainak 8.000 Ft+áfa.
  • Nem tagoknak 15.000 Ft+áfa.

Program

12:30-13:00
Regisztráció és fogadó kávészünet

13:00-13:05
Köszöntő
Csicsmann Péter, az MLBKT tagi szolgáltatásokért felelős alelnöke

13:05-13:35
Tolnainé dr. Tóth Veronika, főtanácsos, Nemzetgazdasági Minisztérium

  • Rövid bevezetés és áttekintés a vámjogi szabályozási környezet felépítéséről.
  • Az UVK, a végrehajtási rendeletek, bizottsági iránymutatások és a nemzeti szabályok rendszere.
  • A nemzeti jogalkotás mozgástere. Milyen szabályok maradnak, mik szűnnek meg?
  • A nemzeti jogalkotás során érintett, de nem vámjogi szabályok.
  • Változások a személyek jogaiban és kötelezettségeiben.

13:35-14:05
Nietsch Tamás, a Magyar Vámügyi Szövetség elnökségi tagja

  • A társadalmi egyeztetés a nemzeti szintű jogalkotásban. Az MVSz szerepvállalása.
  • Képviselet és a képviselet új szabályai.
  • Az AEO-k engedélyezési feltételeinek szigorodása.

14:05-14:35
Puszta János, pénzügyőr ezredes, főosztályvezető-helyettes, NAV KH Vám Főosztály

  • Döntéshozatali eljárás, ellenőrzési és szankcionálási szabályok változása.
  • Engedélyek újra értékelése.

14:35-14:55
Kávészünet

14:55-15:30
Tüske Zsuzsanna, a J&J Center ügyvezetője

  • A felkészülés gyakorlati kérdései

15:30-16:30
A résztvevők előzetesen beküldött kérdéseinek megválaszolása

Időpont

2016. április 19.

Helyszín

Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont
1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.

Megközelítés tömegközlekedéssel:

Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra
Villamos: Az 1-es illetve a 21-es jelzésű villamos a ház előtt áll meg
Busz: A 103-as autóbusz a ház előtt áll meg
HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra

Parkolás:

A Lurdy Ház felszíni parkolójában ingyenes (a vendégek jegyeit, fent a rendezvényközpont területén érvényesítjük).

Parkolás a mélygarázsban díjköteles (Az első 2 óra 100Ft, és utána minden újabb megkezdett óra 100Ft/óra).

Részvételi feltételek

online_jelentkezésJelentkezni az ide kattintva elérhető űrlapon keresztül lehet. A részvételi díj az MLBKT tagjainak 8.000 Ft+áfa, nem tagoknak 15.000 Ft+áfa. Kedvezményes részvételre jogosultak az új belépő tagok is. A számlát a jelentkezések feldolgozása után küldjük.  Amennyiben a rendezvény elmarad, az MLBKT a részvételi díjat visszautalja. A részvételi díj tartalmazza a rendezvényen történő részvételt, a kávészüneti ellátást. A részvételi díjat a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság alábbi bankszámlájára kérjük átutalni. Számlaszám: CIB Bank Zrt. 10700347-68287584-51100005 .Az idő rövidsége miatt a rendezvényen való részvételnek nem feltétele a részvételi díj előzetes befizetése. A jelentkezési lap kitöltése és megküldése megrendelésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételt lemondani kizárólag az edit.horvath@logisztika.hu elektronikus címen lehet 2016. április 15-ig 30% adminisztrációs költség levonásával, ezt követően lemondás esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében, hiánytalanul kitöltött adatlap leadásával tudjuk elfogadni. A helyszínen felügyelet nélkül hagyott értéktárgyakért a szervezők felelősséget nem vállalnak. Az esemény sajtónyilvános. A rendezvényen fotó, videó és hangfelvétel készítése előzetes engedélyhez kötött, amely az edit.horvath@logisztika.hu e-mail címen kérhető! A helyszínen készülő fotókat a szervező korlátozás nélkül felhasználhatja.

Adjon visszajelzést!