Logisztikai és beszerzési tréningek
A „Legjobb Logisztikai Márka”

A „Legjobb Logisztikai Márka”

Az olvasók és a szakértők választása alapján kihirdetése került a „Legjobb Logisztikai Márka” díj győztese.

A LOGISTIK HEUTE szakmai lap és a Bundesvereinigung Logistik (BVL) Berlinben hirdette ki a győztest. A Jungheinrich az anyagmozgató gépek és az automata szállítóeszközök kategóriájának győztese.

beste_logistik_marke-új

A LOGISTIK HEUTE szakmai lap és a Bundesvereinigung Logistik (BVL) a 2016-os Logisztika Napja alkalmából kihirdette a legjobb Logisztikai Márkákat.  A díjátadóra 2016. április 20-án Berlinben, ünnepélyes keretek között került sor.  Ezt megelőzően a vezető német nyelvű logisztikai magazin, a LOGISTIK HEUTE, olvasói online és postai úton 11 kategóriában adták le szavazatukat a különböző logisztikai területeken, hogy kiválasszák, melyik márkát ítélik a legerősebbnek.  Összességében több mint 170 olyan márka közül lehetett választani, melyek Németországban a legtöbb bevételt termelik.  A választásra jelölt kategóriák a logisztika széles spektrumát fedték le – az anyagmozgató gépektől, a logisztikai szoftvereken át és szállítmányozási szolgáltatásokon keresztül egészen a kamionokig.

Az anyagmozgató gépek és az automata szállítóeszközök kategóriájában a Jungheinrich nyerte el a Legjobb Logisztikai Márka címet. A díjat Dr. Lars Brzoska, az igazgatótanács értékesítésért felelős tagja vette át és hozzátette, hogy a díj megerősítés az új marketingstratégia folytatásához. „Küldetésünk mottója, – Growing with Passion-, arra utal, hogy a Jungheinrich egy átalakulási folyamaton megy keresztül.  A jövő számunkra az egyre növekvő logisztikai rendszerek területében rejlik, mellyel teljes körű megoldásokat kínálunk egy kézből.  Az Intralogisztika 4.0 éllovasaként a fejlődésnek továbbra is ezt az útját szeretnénk folytatni.  Célunk, hogy az európai piac első számú intralogisztikai márkájává és hosszútávon a világ TOP-3 szolgáltatójává váljunk.”  Ezt sugallja a mind márkaígéretünk: „Jungheinrich – Machines. Ideas. Solutions. , mind új marketing koncepciónk, mely  a konzekvens termékmegjelenéstől kezdve a kampányokon keresztül egészen a vásárokig és kiállításokig érvényesül. Dr. Lars Brzoska kiemelte: Ez a kitüntetés bizonyíték a Jungheinrich kiváló csapatmunkájára, mely arra ösztönöz Bennünket, hogy ezt az utat járjuk tovább.„

„ A szavazási eredmények tökéletesen megmutatják a vállalat és márka kapcsolatát. Az erős márkák hozzájárulnak ahhoz, hogy a logisztikáról a közvéleményben kialakult kép erősödjön” – nyilatkozta Prof. Dr.-Ing. Thomas Wimmer, a BVL vezérigazgatója.

„Logisztikai területen természetesen a vállalat dolgozói is nagy szerepet játszanak. Ők a márka nagykövetei és a márka iránti bizalmuk rendkívül fontos”, egészíti ki Thilo Jörgl, a LOGISTIK HEUTE főszerkesztője. A „Legjobb Logisztikai Márka” verseny kezdeményezői a választás után ismertették, hogy 2016 őszétől további mintegy 170 márkára lehet szavazni 11 kategóriában.  A fentiek között logisztikai ingatlanfejlesztők, szállítóeszközök, szállítmányozó cégek szerepelnek. „A 2016-os és 2017 szavazások több mint 340 márkát érintenek 22 kategóriában. Ezzel gyakorlatilag lefedik a Supply Chain Management és a logisztika jelentős részét.

A Jungheinrichről

A Jungheinrich nemzetközi tekintetben a piacvezető vállalkozások közé tartozik az anyagmozgató gépek, valamint a raktári és anyagmozgatási rendszerek területén. A Jungheinrich olyan saját termékeket előállító logisztikai szolgáltató, amely átfogó termékpalettát kínál ügyfeleinek anyagmozgató berendezésekből, raktári állványrendszerekből, ezen kívül az üzemen belüli logisztika teljes vertikumára kiterjedő szolgáltatásokat nyújt. A Jungheinrich részvényei valamennyi német tőzsdén forgalomban vannak.

(x)

Adjon visszajelzést!