FRUIT LOGISTICA, 2023. február 8-10. Berlin
A kiállítás a friss zöldség-gyümölcs ágazat nemzetközi találkozóhelye, mely felvonultatja az összes üzleti területet és piaci résztvevőt, teljeskörű áttekintést nyújt a kereskedelem és az azt támogató ágazat innovációiról, trendjeiről és szolgáltatásairól, így kiváló kapcsolatépítési lehetőséget kínál a döntéshozói szint összes fontos célcsoportjához.
A 2022-es vásár számokban:
Kiállítói terület: 112.000 nm, 27 csarnok
Kiállítók száma: 2022 kiállító 87 országból, ebből 1850 külföldi
Látogatók száma: 40.600 fő, 132 országból
Kiállítói lista: https://www.fruitlogistica.com/en/trade-visitors/exhibitor-search/
A kiállítás témakörei: friss zöldségek, gyümölcsök – mélyhűtött termékek – convenience termékek – diófélék és szárított gyümölcsök – magvak, fűszerek, biotermékek – termékcsomagolás és etikettezés – szállítás és logisztikai rendszerek – áruforgalom és raktározás – művelési technikák és fajtafejlesztés – üvegházak és üvegháztechnológia – agrárinformatika
Kiemelt témák 2023-ban:
- a fenntarthatóság jegyében: földművelés- csomagolás- szállítmányozás,
- digitális technológiai megoldások: robotika, szenzorok, farm management szoftverek
- zöldház technológia
- Start up-ok
- Logisztikai megoldások
- Organikus termékek
- Fagyasztott és szárított gyümölcsök, zöldségek
A 2022-es kiállítás kiállítói felmérés eredményei
A látogatói felmérés eredményei
Kiállítói részvételi díj 12 nm-es sorstand esetében:
2508.- EUR alapterület bérleti díja
1476.- EUR Basic standinstalláció
7,20 AUMA díj
519.- EUR media package (online kiállítói és kommunikációs rendszer regisztrációs díja egy évre)
Összesen: 4510,20 EUR
Kiállítói jelentkezés itt lehetséges
Az Agrár Marketing Centrum is ismét tervez magyar támogatott standdal részt venni a kiállításon.
Jelentkezzenek július 31-ig és találják meg új ügyfeleiket a zöldség-gyümölcs szakma és az azt kiszolgáló szolgáltatók nemzetközi kiállításán!