A kategória menedzsment szerepe és jelentősége az értékesítésben! Hogyan gondolkodik a fogyasztó vásárlás során, hogyan tudjuk befolyásolni vásárlási döntéseit? Ilyen és ehhez hasonló kérdések állnak a 2009. novemberi Élelmiszer Akadémia középpontjában.

Élelmiszer Akadémia – A csábítás trükkjei

Kategória menedzsment: A hatékony polckép kialakítása

A kategória menedzsment szerepe és jelentősége az értékesítésben! Alapelvek a polckép kialakításakor! Hogyan gondolkodik a fogyasztó vásárlás során, hogyan tudjuk befolyásolni vásárlási döntéseit? Ilyen és ehhez hasonló kérdések állnak a 2009. novemberi Élelmiszer Akadémia középpontjában. 

Időpont: 2009. november 5.
Helyszín: Vista Rendezvényközpont

Online jelentkezés itt!

elelmiszer_akademia

Program 

09.30?10.00: A csábítás trükkjei, azaz a vonzás hatalma.

Tonk Emil, igazgató, Üzleti Akadémia

10.00?10.30: Az empátia helye a reklámban

Babocsay Ádám, kutatási igazgazó, BMB Focus Marketingkutató és Tanácsadó Kft.

10.30?11.00: Mitől “megy” jobban, vagy kevésbé jobban egy-egy termék?

Lakner Zoltán, egyetemi docens; Kasza Gyula, adjunktus, Corvinus Egyetem

11.00?11.15: Kávészünet

11.15?11.45: Négyszemközt a vásárlóval! Hogyan viselkednek a vásárlók az üzletekben? Szemkamerás vizsgálati módszer eredményeinek ismertetése.

Dörnyei Otília, ügyfélkapcsolati igazgató, GfK Hungária

11.45-12.30 A megjelenítés hatása a termékek választására. Új típusú marketingkutatások! A környezeti hatások hogyan befolyásolják az egyes termékek megítélését? Gyakorlati bemutató a vizsgálati módszerről.

Gábor István, érzékszervi laborvezető, Campden BRI Magyarország Nonprofit Kht.

Dr. Debbie Parker, Head of Sensory Flavour and Innovation Campden&Chorleywood

12.30?13.30: Ebéd

13.30?14.00: Minden a fejben dől el?

Szabó Károly, ügyvezető és kreatívigazgató, Kaméleon Reklám Kft.

14.00- 14.30: Mitől “működik” jól vagy kevésbé jól egy-egy termék a boltban? Hogyan “működik” a termék a polcokon? Az üzleti intelligencia rendszerekben rejlő, ma még alig ismert elemzések gyakorlati haszna esettanulmányok bemutatásával!

Baneth Ádám, Infomatix Kft. divízióvezető

14.30-15.00: Mi történik a kasszazónában?

Járai Richárd, oktatási vezető, Laurel Kft.

15.00-15.15: Kávészünet

15.15- 15.45: A kereskedelmi lánc hogyan alakítja ki a boltokban a forró és hideg pontokat, zónákat? Széles választék, kevés polchely, avagy, miként állítja be a kereskedő az optimális áruválasztékot? Polckép kialakításának szempontjai a kereskedő szemével.

Felkért előadó, TESCO

15:45-16:00: Akik a meccset már az öltözőben elbukják. Gondolatok a dolgozói márkaképviseletről. Felvezető előadás a kerekasztal-beszélgetéshez.

dr. Simon András, partner, Ispiro Consulting

16.00-16:45 Kerekasztal-beszélgetés: Hogyan tudják segíteni egymást a gyártók, kereskedők, ügynökségek abban, hogy bekerüljön a kosárba a termék? Mitől működik jól a kategória menedzsment?

Moderátor: dr. Simon András, partner, Ispiro Consulting

Felkért résztvevők:

  • Korda Petra, Customer Marketing Leader Food, Unilever
  • Sárközy Ildikó, marketing tanácsadó, Sárközy és Társa Marketing és Üzleti Tanácsadó Kft.
  • dr. Simon András, partner, Ispiro Consulting
  • Gády Kayser Tamás, ügyvezető, POS Média Hungary
  • SPAR Magyarország
  • STI Petőfi Nyomda Kft.

Adjon visszajelzést!