Logisztikai és beszerzési tréningek
Marketing célú beszerzések profin

Marketing célú beszerzések profin

A képzés kihelyezett vállalati oktatásként is megrendelhető. Ha több beszerzéssel foglalkozó kollégának is hasznos lehet a program, kérjen testre szabott ajánlatot Hajas Gabriella oktatási vezetőtől a gabriella.hajas@logisztika.hu címen.

Az egyik legnehezebb költési terület a marketing célú beszerzések területe. Kifejlesztettünk egy képzést, melynek célja megismertetni a résztvevőkkel a marketing célú beszerzések (média, reklámtárgy, nyomda, stb.) folyamatait, veszélyeit, lehetséges megoldásokat – gyakorlati példákon/költési területeken keresztül.

A képzés célja

A képzési program célja, hogy a beszerző rendelkezzen termék-, beszállító- és piacismerettel, képes legyen a hatékony és strukturált munkavégzésre a marketing célú beszerzések területén, amely egy speciális beszerzői terület. Alapvető cél: elégedett felhasználók.

Képzési információk

Marketing célú beszerzések profin
Időtartam8 óra
Képzési napokegy hétköznap
Tervezett kezdési időpontfolyamatos
Jelentkezési határidőfolyamatos jelentkezés- 6 fő esetén indítjuk
Jelentkezés feltételeKözépfokú iskolai végzettség
HelyszínHungaropharma Zrt. termében
(1061 Budapest, Király u. 12.)
LétszámMaximum 15 fő
Igazoló irattanúsítvány
Képzési díj61 000 Ft+áfa
Kedvezmények3-8%**
Szakképzési hozzájárulásnem elszámolható
Kihelyezett képzési lehetőségegyedi árajánlat alapján
TeljesítménymérésAz oktatás folyamatába épített, a résztvevők órai aktivitására épül.
KapcsolatBenesch Anita, 1/267-8740

*A képzési díj tartalmazza az oktatás, a jegyzetek, az ebéd és frissítők, a teljesítménymérés és a tanúsítvány kiállításának költségeit.

**MLBKT tagoknak sávosan emelkedő kedvezmény. Ha egy vállalattól 2 vagy több fő jelentkezik, a részvételi díj 57 950 Ft+ÁFA/fő.

A kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési lap letöltése

Tematika

  • Miben különbözik a marketing beszerzés a többi területtől?
  • Mit vár el a társosztály, vezetőség, stb. marketing tendereken a beszerzőktől?
  • A marketinges beszállítói piac sajátosságai – konkrét területek bemutatása és közös elemzése
    • beszállítók (amit tudni kell róluk pro és kontra), piaci sorrend
    • Hogyan épül fel az ellátási lánc? Mi számít jó árnak?
    • Terület specifikus szakismereti gyorstalpaló – beszerzői szemszögből
  • A marketing beszerzések nehézségei (rejtett költségek, minőségi csapdák, beszállítói trükkök, tipikus beszerzői hibák, stb.)
  • Hogyan használhatjuk az internetes aukciót marketing tendereken? Előnyök és hátrányok. Hogyan tud trükközni a beszállító az e-aukciókon?
  • Regionális/globál stratégiák előnyei hátrányai (pl. légitársaságok, kreatív)
  • Emelt szintű eszközök a marketing beszerzésekben
    • SLA (pl. média, csoportos utazás, direkt marketing, stb.)
    • SVCA (beszállítói ellátáslánc elemzés) – pl. rendezvények, reklámtárgy
    • Adóoptimalizálás, szakértők használata (pl. rendezvények, kiállítás)
    • Integrált beszállítók/insourcing (pl. PR, grafikusok)
    • Beszállítói heureka ötletbázis (pl. rendezvények, hirdetések, stb.)
  • Speciális árstruktúrák a beszerző szolgálatában
    • management fee (pl. utazás), fix havi díj (pl. kreatív), üvegzseb (pl. rendezvény), bonus-malus, sikerdíj
    • árbontás (pl. nyomdák, rendezvények, stb.), bianco (pl. catering)
  • Rejtett költségek a marketing beszerzésekben (peak-season, black-out, corporate ár, szuperjutalékok, stb.)
  • Megtakarítási tippek (keresztértékesítés, hűségakciók, intermedier beszállítók, állami lehetőségek, célprémiumok megszerzése, központi jóváírások, stb.)
  • Költségcsökkentési veszélyek, csapdák (pl. reklámügynökségek)
  • A marketing beszerzés jogi háttere
  • Milyen tendenciák figyelhetőek meg marketing területeken, mire készüljenek fel a beszerzők?

Megszerezhető kompetenciák

  • A képzés segítségével fejlődik a résztvevők problémamegoldó és kommunikációs képessége,
  • a képzés során alkalmazott példák, esettanulmányok és csoportos gyakorlatok képessé teszik a résztvevőket az üzleti partnerekkel való tárgyalások magasabb szintű lebonyolítására, a kedvezőbb feltételek elérésére a beszállítóknál.

Oktató

Südy György, beszerzési tréner

Südy György, senior beszerzési oktató és tanácsadó.

Az egyik legismertebb beszerzési tréner és oktató Magyarországon, tanít többek között a Budapesti Corvinus Egyetem, a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság, a Joint Venture Szövetség, az IIR képzésein. Multinacionális gyógyszergyártónál szerzett beszerzési vezetői tapasztalatot. Az MLBKT Beszerzési Vezetők Klubjának vezetőségi tagja, a Beszerzés.hu szakportál alapító-tulajdonosa.

Oktatói portré letöltése

A képzésről mondták

Az MLBKT beszerzési tréningjeit elsősorban azért ajánlom, mert az oktatásokon résztvevő kollégák gyakorlott, sokéves beszerzési tapasztalattal bíró szakemberektől kaphatnak  máshol nem, vagy nehezen elérhető, kifejezetten beszerzési szakembereket érintő témákban életszerű, naprakész és legfőképpen mindennapi munkájukban hasznosítható ismereteket. Az általuk szervezett zárt tréningek – külön előzetes egyeztetéseknek köszönhetően- adott témakörökön belül testreszabottak, az aktuális elvárásokhoz és fejlesztési igényekhez  igazítottak – így azt kaphatjuk, amire valóban szükségünk van.

Torzsa Andrea, beszerzési vezető, Állami Autópálya Kezelő Zrt.

 

További információk és jelentkezés

MLBKT Titkárság
1061 Budapest, Király u. 12.
Tel./Fax: 1/267-8740, 1/267-9619
E-mail: Benesch Anita, anita.benesch@logisztika.hu

Jelentkezési lap letöltése

További hasonló képzések

Adjon visszajelzést!