Logisztikai és beszerzési tréningek
elemiszerakademiaNagyobb forgalom kevesebb termékkel? Miként maximalizáljuk boltunk forgalmát az optimális választék kialakításával? Mitől függ, hogy mi kerül a kosárba? A saját márkák és a gyártói márkák vetélkedése hogyan befolyásolja a szortiment összeállítását? Az Élelmiszer Akadémia március 11-ei konferenciáján neves előadók többek között ezekre a kérdésekre keresik a választ.

Polcra fel ? A nagy termékkirakó. A választékkialakítás titkai

Nagyobb forgalom kevesebb termékkel? Miként maximalizáljuk boltunk forgalmát az optimális választék kialakításával? Mitől függ, hogy mi kerül a kosárba? A saját márkák és a gyártói márkák vetélkedése hogyan befolyásolja a szortiment összeállítását? Az Élelmiszer Akadémia március 11-ei konferenciáján neves előadók többek között ezekre a kérdésekre keresik a választ.

Polcra fel! Élelmiszer AkadémiaA probléma égető, ugyanis egyre világosabban látszik, hogy a kiskereskedelmi láncok forgalmából ? kategóriánként eltérő mértékben ? egyre nagyobb rész jut a saját márkáknak. A polchely mennyisége azonban nem változott, vagyis értelemszerűen szűkül a gyártói márkák jelenléte a boltokban. A választékkialakítás szempontjait szükséges alaposan átgondolni, és ennek eredményeképpen racionalizálni kell a kínálatot. Ez egyaránt érvényes a food és non-food piacokra. Az Élelmiszer Akadémia célja, hogy feltárja az optimális választékkialakítás titkait.

Többek között a következő szakemberek tartanak előadást: Kui János szektormenedzser (GfK Kereskedelem Szektor); Németh Krisztián modellezési és elemzési menedzser, valamint Ungi Zsófia kategóriamenedzsment tanácsadó (Nielsen); Murányi László vezérigazgató (Coop Hungary); Bokor Rita, szortimentmenedzser (DM); Hackl Mónika külső kommunikációs vezető (Tesco); Bognár Péter retail tanácsadó (Hexolut).

Helyszín: New York Palota-Boscolo Hotel

Bővebb információ: Mydlo Teodóra, tel: 430 45 27, mydlot@elelmiszer.hu

Adjon visszajelzést!