Minden eddiginél több jelölés és nevezés érkezett a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) idei Logisztikai Kiválóság Díj pályázatára. A legjobb gyakorlatokat és projekteket elismerő címre – a tavalyi évhez hasonlóan – 50-50%-ban pályáztak kkv-k és multik.
Az első forduló kuriózuma, hogy a Bosch, a Coca-Cola és az Oriflame mellett versenybe szállt egy fiatal egyetemi hallgató is, aki matematikai módszerekkel optimalizálná a Magyar Honvédség logisztikai folyamatait.
Előremutató, hogy alkalmazók és tanácsadók együtt is pályáztak közös vállalati projektekkel. A Waberer’s és az Eco-Log-Ing például közösen kidolgozott szimulációs alapú rendszertervezésébe nyújtott betekintést.
Az informatikai megoldásokon túl idén a lean logisztika volt a slágertéma.
A 2005 óta meghirdetett díjat – a Matáv, a Richter, a MOL, a DHL után – először kisvállalkozás kapta. Az I-COM Kft. integrált ellátási lánc megoldását bemutató pályázatával multinacionális nagyvállalatokat is megelőzött az értékeléskor.
A Logisztikai Kiválóság Díj második fordulójába jutó pályázókat július 20-ig értesíti az MLBKT. Az ünnepélyes eredményhirdetésre november 11-én, a társaság éves kongresszusán kerül sor.