Logisztikai és beszerzési tréningek
Az MLBKT Lean Tagozatának következő ülésén dr. Németh Balázs (Kvalikon Kft.) tart előadást a lean irodai alkalmazásáról. Az előadás során a résztvevők megismerhetik a lean módszerek logisztikai és szolgáltatói területen való alkalmazásának lehetőségeit, sajátosságait, konkrét példákat gyakorlatokat mutatunk be.

LEAN OFFICE: Veszteségcsökkentés adminisztratív területen és szolgáltatóknál

LEAN OFFICE: Veszteségcsökkentés adminisztratív területen és szolgáltatóknálAz MLBKT Lean Tagozata szeptember 30-án tartja következő ülését, amelyen dr. Németh Balázs (Kvalikon Kft.) tart előadást a lean irodai alkalmazásáról. Az előadás során a résztvevők megismerhetik a Lean módszerek logisztikai és szolgáltatói területen való alkalmazásának lehetőségeit, sajátosságait, konkrét példákat gyakorlatokat mutatunk be.

Előadó

Dr. Németh Balázs, ügyvezető, Kvalikon Kft.

Helyszín

MLBKT Titkárság, 1061 Budapest, Király utca 12. (Hungaropharma épülete)

Időpont

2010. szeptember 30., 15:00 órától

Jelentkezés

A rendezvény létszámkerete betelt!

LEAN OFFICE: Veszteségcsökkentés adminisztratív területen és szolgáltatóknál

Az autóipari vállalatoknál igen elterjedt Lean módszerek nem csak a gyártásban, hanem megfelelő testre szabással az irodai és szolgáltató területeken is alkalmazhatók és hasonlóan jelentős eredményeket (megtakarítások, minőségjavulás, átfutási idő csökkenés..) hozhatnak.

A Lean menedzsment lényege, hogy az érték-előállítási folyamat átfutási idejét csökkentjük a hozzáadott értéket nem termelő veszteségek szisztematikus feltárásával és csökkentésével.A Lean menedzsment lényege, hogy az érték-előállítási folyamat átfutási idejét csökkentjük a hozzáadott értéket nem termelő veszteségek szisztematikus feltárásával és csökkentésével.

Az üzleti működés és annak fejlesztése középpontjába a ?Hozzáadott értéket? állítjuk. Mi az, ami értéket teremt, mi az amiért hajlandóak fizetni az ügyfeleink? Minden egyéb tevékenység veszteség.

A Lean bevezetés során a célunk az erőforrások igényeknek megfelelő rugalmas és hatékony felhasználása. Ezért a Lean Office bevezetése során mindig a vevői igényből indulunk ki, és azt vizsgáljuk, hogy a szükséges erőforrások, információk az igényeknek megfelelően időben, megfelelő minőségben (állapotban) állnak-e rendelkezésre. Minden az ideálistól eltérő igénybe vétele az erőforrásoknak veszteség. A kérdés az, hogy az erőforrásaink rendelkezésre állása és felhasználása (térben, időben, minőségben), mennyire van összhangban az őket igénybe vevő piaci és belső igények változásával.

Ez a gondolat összhangban van a logisztika alapkoncepciójával, a megfelelő anyagot, információt a megfelelő időben a megfelelő helyre kell eljuttatni.

Adjon visszajelzést!