A 2010-es Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj verseny izgalmas, végső szakaszához közeledik. A Díjátadó Gálát és Konferenciát 2010. október 14-én rendezik Budapesten, a Corinthia Hotelben.

Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban

A 2010-es Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj verseny izgalmas, végső szakaszához közeledik. Az egyes cégeredmények értékelése a következő napokban és hetekben zárul le. Az első tájékoztató adatok (melyeket a résztvevők is napokon belül megismerhetnek) azt jelzik, hogy magas, és színvonalas verseny alakult ki a neves résztvevők között, mind a személyes, mind a telefonos kategóriákon belül.

A Díjátadó Gálát és Konferenciát 2010. október 14-én rendezik Budapesten, a Corinthia Hotelben.

Regisztráció >>

A 2010 évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny résztvevői:

  • 5 á Sec Central Europe ? Gyorstisztító és Szolgáltató Kft.
  • Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
  • Állami Autópálya Kezelő Zrt.
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
  • Főtáv Zrt.
  • Fővárosi Gázművek Zrt.
  • GDF Suez Energia Magyarország Zrt.
  • Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt.
  • Magyar Telekom Nyrt.
  • Móricz Zsigmond Könyvtár Nyíregyháza
  • NUR ? Neckermann Kft.
  • Openhouse Ingatlan Franchise Hálózat
  • Palace Ingatlan
  • Provident Pénzügyi Zrt.
  • Rózsakert Bevásárlóközpont
  • Telenor Magyarország Zrt.
  • Tigáz Zrt.
  • Vodafone Magyarország Zrt.
  • Vöröskő Kft ? Euronics Műszaki Áruházlánc

Adjon visszajelzést!