Logisztikai és beszerzési tréningek
Az egészségügy és a szolgáltatói szféra számára is értékes információkat nyújtó rendezvényt szervez a LeanCenter Budapesten. A LEAN SERVICE DAY-en a hallgatóság bepillantást nyerhet a hatékonyságfejlesztés modern eszköztárába, hasznos tapasztalatokról hallhatnak sikeres kórházak, vállalatok képviselőitől, valamint érdekes előadásokat hallgathatnak meghívott szakértőktől.

Lean Service Day

Lean Service Day. Az egyetlen LSD - ami nem káros az Ön egészségére!Az egészségügy és a szolgáltatói szféra számára is értékes információkat nyújtó rendezvényt szervez a LeanCenter Budapesten 2011. április 29-én. A LEAN SERVICE DAY-en a hallgatóság bepillantást nyerhet a hatékonyságfejlesztés modern eszköztárába, hasznos tapasztalatokról hallhatnak sikeres kórházak, vállalatok képviselőitől, valamint érdekes előadásokat hallgathatnak meghívott szakértőktől.

Témák
  • Az egészségügy, mint gazdálkodó szervezet jelenlegi helyzete és jövőbeli kilátásai
  • Mi az ?igény? az egészségügyben és a szolgáltatási területeken?
  • Mit akar a Beteg, mit akar az Orvos vagy mire vágyik az Ügyfél és hogy tudja teljesíteni ezt a Szolgáltató?
  • Milyen tevékenységek vezetnek jobb szolgáltatás irányába bankok és kórházak esetén?
  • Hogy teremthetünk több értéket ezen szolgáltatási területen?
  • Mik a mai sikeres szolgáltató vállalatok legfontosabb folyamatjellemzői? Miben jobbak a versenytársaknál?
  • Mik a hatékonyság mutatószámai szolgáltatói környezetben?

A rendezvény két szekcióból tevődik össze: Lean egészségügyi szekció (ebéd előtt) és Lean szolgáltatási szekció (ebéd után).

További információ itt!

Adjon visszajelzést!