Az egészségügy és a szolgáltatói szféra számára is értékes információkat nyújtó rendezvényt szervez a LeanCenter Budapesten 2011. április 29-én. A LEAN SERVICE DAY-en a hallgatóság bepillantást nyerhet a hatékonyságfejlesztés modern eszköztárába, hasznos tapasztalatokról hallhatnak sikeres kórházak, vállalatok képviselőitől, valamint érdekes előadásokat hallgathatnak meghívott szakértőktől.
Témák
- Az egészségügy, mint gazdálkodó szervezet jelenlegi helyzete és jövőbeli kilátásai
- Mi az ?igény? az egészségügyben és a szolgáltatási területeken?
- Mit akar a Beteg, mit akar az Orvos vagy mire vágyik az Ügyfél és hogy tudja teljesíteni ezt a Szolgáltató?
- Milyen tevékenységek vezetnek jobb szolgáltatás irányába bankok és kórházak esetén?
- Hogy teremthetünk több értéket ezen szolgáltatási területen?
- Mik a mai sikeres szolgáltató vállalatok legfontosabb folyamatjellemzői? Miben jobbak a versenytársaknál?
- Mik a hatékonyság mutatószámai szolgáltatói környezetben?
A rendezvény két szekcióból tevődik össze: Lean egészségügyi szekció (ebéd előtt) és Lean szolgáltatási szekció (ebéd után).