Logisztikai és beszerzési tréningek
Az MLBKT Benchmarking Tagozata a MÁV Zrt. jóvoltából egy kívülálló számára megközelíthetetlen, speciális logisztikai területtel ismerkedett április 8-án. A rendhagyó szakmai napon az érdeklődők betekintést nyerhettek a Keleti Pályaudvar utaslogisztikai, szervezési és forgalomirányítási munkájába.

Utasforgalmi logisztika a MÁV-nál

Az MLBKT Benchmarking Tagozata a MÁV Zrt. jóvoltából egy kívülálló számára megközelíthetetlen, speciális logisztikai területtel ismerkedett április 8-án. A rendhagyó szakmai napon az érdeklődők betekintést nyerhettek a Keleti Pályaudvar utaslogisztikai, szervezési és forgalomirányítási munkájába.

Forgalomirányítás a Keleti PályaudvaronA Keleti Pályaudvar exkluzív üzleti várótermében kezdődő programon a MÁV Zrt. igazgatója, a Bechmarking Tagozat vezetője, Pap Sándor köszöntötte a jelenlévőket, majd Ispán László  csomóponti főnök ismertette a Keleti Pályaudvar főbb forgalmi adatait. Ispán László elmondta, hogy naponta átlagosan négyszáz vonat fordul meg és évente öt millió utas vált jegyet a Keletiben. A korábban Központi Indóházként ismert pályaudvaron található Európa legnagyobb utastájékoztató táblája.

– Olyan környezetben dolgozunk, hogy a brutalitásra minden nap fel kell készülni. A lopások, rongálások miatt rengeteg késés adódik az előre nem tervezhető karbantartások miatt, de a kiragasztott hirdetmények is csak egy-két napot élnek meg. ? tudtuk meg Ispán Lászlótól.

Különleges élmény volt bepillantani a Keleti Pályaudvar irányító központjába, ahol három fő felügyeli és vezérli folyamatosan ? kívülállók számára érthetetlen számnyelven kommunikálva ? a pályaudvar vonatforgalmát. Központi forgalomirányítás a MÁV-nálVendéglátóink jóvoltából különvonttal látogattunk ki a MÁV országos üzemirányítás központjába, ahol dr. Katona László, a központ vezetője mutatta be kollégái munkáját: a napi négyezer menetrendszerinti járat mellett naponta (!) 6-800 eseti megrendelést kell kielégítenie a vasúttársaságnak, amelynek a 80 százaléka üzleti célú. Vészhelyzet esetén minden szál itt fut össze.

A szakmai beszélgetések közben egy hihetetlenül felkészült és elkötelezett csapatot ismerhettek meg a program vendégei. Őszinte kérdésekre őszinte válaszokat kaptunk. Reményeink szerint a találkozón megdőlt néhány alaptalan közhely és sztereotípia a MÁV-ról.

Egy hozzászólás.

  1. Tisztelt Szervezők!

    Köszönöm a lehetőséget, valóban különleges élmény volt!

    Üdvözlettel: Vadas György
    BCS Hungary Kft.

Adjon visszajelzést!