A könyv az IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) ,- az üzleti kapcsolatok és hálózatok kérdéseivel foglalkozó nemzetközi kutatói közösség legfontosabb és legtöbbet idézett cikkeit, az itt kidolgozott fogalmakat, koncepciókat teszi hozzáférhetővé a hazai szakmai közösség számára is, valamint tartalmaz két magyar tanulmányt is.

Könyvajánló: Dzsungel vagy esőerdő? Az üzleti kapcsolatok hálózata

Az üzleti kapcsolatok hálózataA könyv  az IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) ,- az üzleti kapcsolatok és hálózatok kérdéseivel foglalkozó nemzetközi kutatói közösség legfontosabb és legtöbbet idézett cikkeit, az itt kidolgozott fogalmakat, koncepciókat teszi hozzáférhetővé a hazai szakmai közösség számára is, valamint tartalmaz két magyar tanulmányt is.

A könyvhöz bevezetőt Hakan Hakansson (egyetemi oktató és kutató, BI Norwegian School of Management) és Chikán Attila (egyetemi tanár, BCE) írt.

Minden gyakorló menedzser, minden az üzleti tudományokat különböző szinten tanuló hallgató részére életbevágóan fontos azoknak a komplex üzleti hálózatoknak a megértése, amelyekben a vállalatoknak tevékenykednie kell. Ez a könyv az üzleti hálózatokra vonatkozó legfontosabb cikkek gyűjteménye, egyben avatott vezetőként segíti az olvasót az üzleti hálózatok megértésében és az azokban való eredményes cselekvésben. Meggyőződésem, hogy értékes olvasmány mindazok számára, akik érdeklődnek a modern üzleti élet valósága iránt.

David Ford, a “Business Marketing” könyv szerkesztője és társszerzője a business marketing professzora, az IMP Group egyik alapítója

Az IMP kutatócsoport képviselői nem a vállalatot, hanem az üzleti kapcsolatot tekintik a gazdaság alapegységének. Vallják, hogy egy vállalat egyedül üzleti kapcsolatai révén nyerheti el értelmét. E kapcsolatok szövete maga az üzleti hálózat, mely globalizálódó világunkban mindinkább a versenyképesség, az innováció forrásává válik. Ajánlom e könyvet mindazoknak, akik szívesen bővítik ismereteiket e megközelítéssel, illetve azon fogalmakkal, melyek révén a hálózati gazdaság belső törvényszerűségei még inkább megragadhatóvá, elemezhetővé válnak.

Hernádi Zsolt, a MOL csoport elnök-vezérigazgatója

Könyvészeti adatok

Szerkesztette: Gelei Andrea – Mandják Tibor
Dzsungel vagy esőerdő? – Az üzleti kapcsolatok hálózata
Akadémiai Kiadó, 2011
398 oldal
ISBN: 978 963 05 8983 3

Megrendelés

Adjon visszajelzést!