Logisztikai és beszerzési tréningek
Az elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma a Tesco áruházakban. Az eladott ásványvizek mennyisége 80%-kal, a jégkrémek forgalma 30%-kal emelkedett, míg a sörből 15%-kal több fogyott az utóbbi napokban.

Szezonális trendek: Közel kétszeresére nőtt az ásványvíz-forgalom a Tescóban

Az elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma a Tesco áruházakban.

Az eladott ásványvizek mennyisége 80%-kal, a jégkrémek forgalma 30%-kal emelkedett, míg a sörből 15%-kal több fogyott az utóbbi napokban.

A hőség beköszöntével és az áruházlánc múlt hét pénteken indított sörvásárának köszönhetően az eladott sörök forgalma közel 15 %-kal nőtt a Tesco áruházakban. A nagy kiszerelésű, PET palackban kínált sörök átvették a vezető szerepet, a kedvező ár-érték arányuknak köszönhetően ma már keresettebbek, mint üveges társaik. A fogyasztók szívesen vásárolják a könnyű, 3-4% alkoholtartalmú világos söröket, de az idei nyár klasszikusai is nagy valószínűséggel a gyümölcsös ízesítésű, 2% alkoholtartalmú változatok lesznek.

Adjon visszajelzést!