Logisztikai és beszerzési tréningek
A Maltacourt csoport világszerte már több mint 30 éve áll ügyfelei rendelkezésére. Azt vallják, hogy a logisztika akkor működik jól, ha láthatatlan, ha a megbízóknak nem kell feltenniük a kérdést, hogy hogyan, mikor kerül kiszállításra küldeményük.

Láthatatlan logisztika

A Maltacourt csoport világszerte már több mint 30 éve áll ügyfelei rendelkezésére. Azt vallják, hogy a logisztika akkor működik jól, ha láthatatlan, ha a megbízóknak nem kell feltenniük a kérdést, hogy hogyan, mikor kerül kiszállításra küldeményük. MaltacourtA cégcsoport az elmúlt 30 évben mindig arra törekedett, hogy szakértelmük és értéknövelő logisztikai szolgáltatásaik alapján megszerezzék és megtartsák ügyfeleik bizalmát, hozzájárulva azok üzleti sikereihez. Hazánkban a Maltacourt csoport 2010 januárja óta van jelen saját irodával. Korábban jogelődjén, az IFS Hungary Kft.-n keresztül képviseltette magát, amely 2004-től intézte a Maltacourt angliai irodáival együtt egyik legnagyobb megbízójuk nagy értékű telekommunikációs berendezéseinek teljes körű logisztikáját. Ez az együttműködés lett az alapja a magyarországi saját iroda létrehozásának. 2011. év elején Christopher Hill, a Maltacourt csoport addigi CEO-ja nyugdíjba vonult, átadva helyét Matt Beechnek, az akkor már 8 éve kereskedelmi igazgatói posztot betöltő utódjának. Az új igazgató nagy lendülettel állt neki a cégcsoport ?megújításának?: új logó, új image takarja a megbízók által elvárt, megszokott rugalmasságot, minőséget. A közeljövőben a világ számos pontján új irodákat nyitnak, hogy partnereik igényeinek egyre több országban tudjanak megfelelni. Az évek óta tartó válság ellenére a cégcsoport 2011-ben is nagyon szép pénzügyi eredményeket ért el, tovább fokozva stabilitásukat, további lehetőségeket adva a dinamikus fejlődésnek, fejlesztéseknek.

Tökéletes biztonságban

A közúti, tengeri és légi szállítások szervezése mellett vámkezelést, csomagolást, raktározást, címkézést, minőségellenőrzést is végez a Maltacourt. Mivel a küldemények ügyfeleik részére nagy értéket képviselnek, legfontosabb feladatuk az áruk biztonságos kezelése és célba juttatása. Ehhez minden technikai feltétel adott. Kizárólag szigorúan bevizsgált partnerekkel dolgoznak együtt, 0-24 órás biztonsági szolgálat követi figyelemmel a legkisebb küldemények útvonalát is a cég instrukciói alapján kifejlesztett speciális árukövető rendszer segítségével. A raktár biztonságtechnikai felszereltsége a legújabb TAPA előírásokat is túlteljesíti: Magyarországon egyedülálló védelmi berendezésekkel ellátott. Minden operációs folyamat a biztonságnak alárendelt. Ezt támasztja alá a cég ISO minősítése, rendelkeznek AEO engedéllyel, melyet itthon az elsők között szereztek meg, továbbá ebben az évben elnyerték a Business Superbrands 2012 díjat is.

Technológiai háttér

Habár a teljes világot lefedő irodahálózattal rendelkeznek, nem tartoznak a zsargonban ?big boys?-nak nevezett logisztikai szolgáltatók közé. Ügyfeleiknek a szó klasszikus értelmében vett személyre szabott szolgáltatásokat nyújtanak. A rugalmas ügyintézés egyik fő támasza a piacon ma fellelhető legmodernebb IT technológia. Ennek segítségével megbízóik nem csak az áruikat követhetik nyomon a nap 24 órájában, illetve a számlázás folyamata egyszerűsödik, de a saját rendszerükbe való integrálás is rövid időn belül megoldható. A világ egyik legnagyobb, legismertebb mobiltelefon gyártó cége is hosszú évek óta a Maltacourtot bízza meg a logisztikai feladatok lebonyolításával, hiszen ez a technológiai háttér nekik is elengedhetetlen szempont a napi munkavégzéshez.
Az autóiparból számos megbízó veszi igénybe elégedetten ?hand carry? szolgáltatásaikat magas prioritású áruik azonnali szállítására. Ezen a területen nemrég rekordot is döntöttek: egyetlen este alatt 6 charter gépet indítottak el Budapestről különböző európai és tengerentúli desztinációkra, hogy megbízójuk új terméke időben megérkezzen a bemutatókra. A Maltacourt ügyfelei sokféle iparágból kerülnek ki, így igényeik, elvárásaik különbözőek, de valamennyit a legmagasabb szintű szolgáltatásokkal szolgálják ki. ? Legnagyobb megbízónk havonta értékel minket különböző szempontok alapján: pontosság, dokumentáció, határidős teljesítés, káresemények, stb. A KPI-rendszer eredményeit minden hónapban közösen megbeszéljük, elemezzük. Ennek folyományaként a korábbi 96-98%-os összpontszámok után az elmúlt 5 hónapban folyamatosan 100%-osra teljesítettünk a nagyon szigorú rendszer alapján, ami arról tanúskodik, hogy ügyfelünk elvárásainak megfelelően végezzük mindennapi munkánkat. Célunk ezt a szintet fenntartani, hiszen munkánk elismerésére ennél nagyobb lehetőség nincs, mint mikor megbízóink elégedettségükről adnak hangot és megbíznak minket következő szállítmányaik megszervezésével ? mondta Kuzma Péter, a Maltacourt Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

(x)

Adjon visszajelzést!