Már a legelső, újjáalakuló gyűlésünkön, 2012. május 2-án körvonalazódtak azok a fontosabb területek, amelyeket azután Tagozatunk hosszú távú fókuszába vettünk. Szakmai fejlődésünk egyik legfontosabb irányának a logisztikában kiemelkedő vállalatokkal való együttműködést tekintjük. Ennek szellemében dolgoztunk ki egy nagyszabású tervet: ország- és vállalatismeretünket gazdagítandó elhatároztuk, hogy szép lassan bejárjuk az ország nagyobb ipari központjait.

Győrbe látogatott az MLBKT Ifjúsági Tagozatának magja

Már a legelső, újjáalakuló gyűlésünkön, 2012. május 2-án körvonalazódtak azok a fontosabb területek, amelyeket azután Tagozatunk hosszú távú fókuszába vettünk. Szakmai fejlődésünk egyik legfontosabb irányának a logisztikában kiemelkedő vállalatokkal való együttműködést tekintjük. Ennek szellemében dolgoztunk ki egy nagyszabású tervet: ország- és vállalatismeretünket gazdagítandó elhatároztuk, hogy szép lassan bejárjuk az ország nagyobb ipari központjait.

Győr2Bevezetésként augusztus 30-án, Győrben tettünk rövid látogatást. Egyik tagunk, Bódis Tamás, a
Szabó-Szoba Hallgatói Innovációs és Oktatás-fejlesztő Laboratórium
tagja, meghívta a Tagozatot, és lelkes beszámolója a labor terepasztalairól, valamint autórajongó tagjaink szemei előtt megjelenő sportkocsik hatására az indítványt azonnal, örömmel elfogadtuk.

Nem is csalódtunk. Bár a Győrben működő vállalatok közül az Audihoz volt egyedül időnk látogatást szervezni, az ott látottak megfelelő mértékben épülésükre szolgáltak. Körbejártuk a folyamatrendszer szerint felépített motor-gyártósort, végigkövettük a gyártás lépéseit, megtudhattuk, milyen szigorú ütemezéssel készülnek ezek a csúcsminőségű modellek. Még az éppen üzemen kívül levő járműgyártó részlegre is rácsodálkozhattunk egy gyors pillantás erejéig.

Győr3Ebéd után bemutatkozó vizitre voltunk hivatalosak Grétához. Gréta a Szabó-Szoba labor nagy becsben tartott, négy munkaállomásos terepasztala, amelyen a délelőtt autentikus folytatásaként LEGO-autókat gyártottunk, azaz tömeggyártást optimalizáltunk interaktív terepasztalon. Megtanultuk, melyik alkatrész milyen sorrendben hova kerül, meg kellett határoznunk, hogyan bontsuk fel a gyártást négy részfolyamatra úgy, hogy a lehető leggyorsabban gördüljenek le a ?szalagról? a kocsik. Végül sikerült közel 3 percre lefaragunk az átfutási időt, így elégedetten áttelepültünk egy közeli pizzázóba, ahol igény szerint még némi sör is berendelhető volt?

Edelényi Anna

Adjon visszajelzést!