Logisztikai és beszerzési tréningek
A logisztikai szektorban kétségtelenül a TimoCom az a cég, amelyik az egyik legerősebb és legkreatívabb online kommunikációjával büszkélkedhet. Kíváncsiak voltunk rá, hogy milyen a cég marketingfilozófiája és miért éri meg visszatérő kiállítóként jelen lenni az MLBKT kongresszusokon. Nyulasi Ferenc marketing menedzsert kérdeztük.

Marketing titkok a logisztikusokért

A logisztikai szektorban kétségtelenül a TimoCom az a cég, amelyik az egyik legerősebb és legkreatívabb online kommunikációjával büszkélkedhet. Kíváncsiak voltunk rá, hogy milyen a cég marketingfilozófiája és miért éri meg visszatérő kiállítóként jelen lenni az MLBKT kongresszusokon. Nyulasi Ferenc marketing menedzsert kérdeztük.

Nyulasi Ferenc, a TimoCom marketing menedzsereVállalati marketing szakemberként mi a legnagyobb kihívás, amivel mostanában szembe kell nézned?

Igyekszünk egységes, de mégis ország-specifikus termék- és márkakommunikációt kialakítani a TimoCom-nál. Ennek konstans megvalósítása nem mindig könnyű feladat.
Valamint továbbra is tartom magam ahhoz az elvhez, hogy nem feltétlenül hír az, amiben celeb vagy tragédia van. Ezen “hívószavak” nélkül pedig manapság nagyon nehéz egy olyan szolgáltatást reklámozni (mind a hagyományos, mind a nem hagyományos reklámfelületeken), ami megkönnyíti a mindennapi diszpozíciós munkát.
Idén először csatlakoztunk a Logisztika Napja felhíváshoz. Az esemény sikerén felbuzdulva szeretnénk a jövőben több hasonló találkozót szervezni, hiszen az ügyfeleinkkel való személyes kapcsolattartás egyik legjobb formája ez.

Mi a cég marketing filozófiájának a lényege?

A TimoCom termékei és szolgáltatásai minden fuvarozásban, szállítmányozásban érdekelt cégnek nélkülözhetetlen értéktöbbletet jelentsen.

Mi a fő üzenetetek a szakma számára?

A TimoCom Soft- und Hardware GmbH a szállítmányozási szakma szolgáltatójának tekinti magát. Legyen szó fuvarozóról, szállítmányozóról, gyártó cégről, raktározási és egyéb logisztikai szolgáltatást kínáló cégről, tegyenek egy próbát! Nem hiszem el, hogy mindig csak a bejáratott alvállalkozóknak kell kedvezni, vannak ennél sokkal költségkímélőbb megoldások is – csak erre rá kell jönnie a logisztikusnak, a fuvarszervezőnek, cégvezetőnek. Na ekkor jövünk mi a képbe!

Van valamilyen emlékezetes és publikus sztorid az MLBKT kongresszusokról?

A 2010-es MLBKT konferencián tartottunk előadást, amit a versenytársaktól érkezett képviselők próbáltak stresszelő kérdésekkel “feldobni”. A szituációt először nem értettük, de aztán győztesen kerültünk ki belőle, mint ahogy mára a gazdasági versenyből is.

Miért tartod fontosnak, hogy a cég megjelenjen MLBKT kongresszuson?

A célcsoportunk koncentrálva jelenik meg az MLBKT nívós rendezvényein. Nem titkolt szándékunk, hogy a megfelelő személyes találkozást követően, leendő partnereinkkel hosszú távú szerződést kössünk, ahogy azt a cégek a tenderkiírási platformunkon is tehetik.
A jövő logisztikájával foglalkozó, fiatal szakemberekkel is alkalmunk nyílik eszmét cserélni. Akik nemcsak egy-egy reklámtollért jönnek a standunkhoz, könnyen lehet, hogy az álláskeresés során egy olyan előnyhöz juthatnak, amivel sikeresen zárhatják az állásinterjút.

A TimoCommal és más kiállítókkal az MLBKT kongresszuson találkozhatnak a résztvevők.

Adjon visszajelzést!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás