Logisztikai és beszerzési tréningek
Őszi egynapos műhely sorozatunkban égető témákkal foglalkozunk, olyan kérdésekkel, amelyek megválaszolásával súlyos anyagi és jogi következményeket előzhet meg. A programok interaktív, valós vállalati problémákra fókuszáló programok, amelyeket vállalati szakemberek példáira alapozva állítottunk össze.

Őszi műhelysorozat beszerzőknek

Őszi egynapos műhely sorozatunkban égető témákkal foglalkozunk, olyan kérdésekkel, amelyek megválaszolásával súlyos anyagi és jogi következményeket előzhet meg. A programok interaktív, valós vállalati problémákra fókuszáló programok, amelyeket vállalati szakemberek példáira alapozva állítottunk össze.

A részletes tematika és a témavezetők portréja elérhető a program nevére klikkelve!

Műhelysorozat logisztikusoknak és beszerzőknek

A beszerzési szerződések fortélyai ?

Időpont: 2013. október 29., 9.00-12.15
Témavezető: dr. Tátrai Tünde

Kontrollpontok és mérőszámok a beszerzésben ?

Időpont: 2013. október 29., 13.15-16.30
Témavezető: Werle Zoltán

Részvételi feltételek és jelentkezés

Részvételi díjak
  • A beszerzési szerződések fortélyai: 21 000 Ft+ÁFA/fő
  • Kontrollpontok és mérőszámok a beszerzésben: 21 000 Ft+ÁFA/fő

Kedvezmények

Ha egy vállalat két vagy több fő jelentkezik ugyanarra a programra, a részvételi díj:

  • A beszerzési szerződések fortélyai: 19 000 Ft+ÁFA/fő
  • Kontrollpontok és mérőszámok a beszerzésben: 19 000 Ft+ÁFA/fő

Amennyiben egy vállalat bérletet vesz teljes műhely sorozatunkra, a részvételi díj 110 000 Ft+ÁFA (A bérlettel különböző kollégák is elküldhetők egy-egy programra.)

MLBKT tag költségviselése esetén minden esetben 10 % kedvezményt biztosítunk.

A részvételi díj tartalmazza a programok előadásainak anyagát, a kávészünet és a szendvicsebéd költségeit és a program részvételi igazolásának kiállítási költségeit. A programot elegendő jelentkező részvétele esetén szervezzük meg. A részvételi díjról szóló számlát jelentkezéskor postázzuk, befizetése a rendezvény előtt esedékes, melyet kérünk az MLBKT számlájára elutalni: CIB Bank Zrt. 10700347-68287584-51100005

Jelentkezési határidők, lemondás
  • A beszerzési szerződések fortélyai: 2013. október 18.
  • Kontrollpontok és mérőszámok a beszerzésben: 2013. október 18.

A jelentkezés lemondását kizárólag írásban, (anita.benesch@logisztika.hu címre küldött levélben) 8 naptári nappal az aktuális program kezdési időpontja előtt tudjuk elfogadni költségmentesen. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50 %-ának megfizetése terheli a jelentkezőt.

További információ

Benesch Anita, oktatásszervező
+36 1 267-8740
anita.benesch@logisztika.hu
www.logisztika.hu

Adjon visszajelzést!