Az MLBKT tájékoztató fórumot szervez az EKAER-rel kapcsolatos gyakorlati kérdésekről a rendszer bevezetését követően. A rendezvényre elfogadta a meghívásunkat a NAV illetékes munkatársa. Gyakorló ellátási lánc menedzserek, fuvarozók, szállítmányozók, gyártó és kereskedő cégek munkatársai fogják bemutatni, milyen kérdések merültek fel az EKAER bevezetését követő első hétben.
Kíváncsiak vagyunk arra is, hogy milyen stratégia szerint készülnek a bírságolások megkezdésének idejére, azaz az EKAER valóban éles indulására a cégek.
A programban
Moderátor: Tüske Péter, Logisztikai Magiszter, a Magyar Vámügyi Szövetség elnöke, a J&J Center Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
- EKAER jogértelmezés a gyakorlatban – az előzetesen felmerült kérdések alapján
Mihics Henrik
főhadnagy
ellenőrzési szakreferens
NAV Ellenőrzési Főosztály - Vállalati tapasztalatok az EKAER-ről, szervezési, ügyintézési gyakorlatok – kerekasztal-beszélgetés
Felkért hozzászólók:- Urbán Attila, a CLAAS Hungária Kft. ellátási lánc vezetője, az MLBKT elnökségi tagja, a 2013-as Év Logisztikai Menedzsere.
- Dobos István, logisztikai és üzemeltetési vezető, Hungarian Alliance Logistics Kft.
- Varga Bálint, Gebrüder Weiss, értékesítési vezető.
- Kérdések és válaszok – a résztvevők előzetesen feltett kérdéseinek megválaszolása
Regisztráció: 11.30 ? 12.45 között lehetséges, a Lurdy Ház Konferencia és Rendezvényközpont (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.) 1. emelet 9-es rendezvényterme előtt. Regisztrációja után egy kupont adunk át Önnek, mely kupon ellenében lehet ingyenesen igénybe venni a Lurdy-Ház hivatalos ruhatár szolgáltatását. A ruhatárban a szokásos módon bilétát adnak az kabátok/táskák elhelyezésekor.
A rendezvény létszámkerete betelt
Sajnos nem tudunk további jelentkezőket fogadni!
Iratkozzon fel EKAER-hírlevelünkre, ha új időpontot tudunk meghirdetni, jelezni fogjuk!
Időpont
2015. január 12., hétfő, 13:00-17:00
Helyszín
Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont
1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.
Megközelítés tömegközlekedéssel:
Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra
Villamos: Az 1-es illetve a 21-es jelzésű villamos a ház előtt áll meg
Busz: A 103-as autóbusz a ház előtt áll meg
HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra
Parkolás:
A Lurdy Ház felszíni parkolójában ingyenes (a vendégek jegyeit, fent a rendezvényközpont területén érvényesítjük).
Parkolás a mélygarázsban díjköteles (Az első 2 óra100Ft, és utána minden újabb megkezdett óra 100Ft/óra).
Kiemelt szponzor
Részvételi feltételek
A részvételi díj az MLBKT tagjainak 6.000 Ft+áfa, nem tagoknak 15.000 Ft+áfa. Kedvezményes részvételre jogosultak az új belépő tagok is. A számlát a jelentkezések feldolgozása után küldjük. Amennyiben a rendezvény elmarad, az MLBKT a részvételi díjat visszautalja. A részvételi díj tartalmazza a rendezvényen történő részvételt, a kávészüneti ellátást. A részvételi díjat a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság alábbi bankszámlájára kérjük átutalni. Számlaszám: CIB Bank Zrt. 10700347-68287584-51100005 .Az idő rövidsége miatt a rendezvényen való részvételnek nem feltétele a részvételi díj előzetes befizetése. A jelentkezési lap kitöltése és megküldése megrendelésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételt lemondani kizárólag az edit.horvath@logisztika.hu elektronikus címen lehet 2015. január 9-ig 30% adminisztrációs költség levonásával, ezt követően lemondás esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében, hiánytalanul kitöltött adatlap leadásával tudjuk elfogadni. A helyszínen felügyelet nélkül hagyott értéktárgyakért a szervezők felelősséget nem vállalnak. Az esemény sajtónyilvános. A rendezvényen fotó, videó és hangfelvétel készítése előzetes engedélyhez kötött, amely az edit.horvath@logisztika.hu e-mail címen kérhető! A helyszínen készülő fotókat a szervező korlátozás nélkül felhasználhatja. Ingyenes parkolást nem áll módunkban biztosítani.