Logisztikai és beszerzési tréningek
Verbális önvédelem tréning indul

Verbális önvédelem tréning indul

Nehéz ügyfelek- jó megoldások!

2016 szeptemberében induló új tréningünk az MLBKT tréningek minden jó tulajdonságával rendelkezik, így profi, logisztika-ellátási lánc-beszerzés specifikus és gyakorlatias, de most egy ritkábban érintett területet helyeztünk a fókuszba, és a közös munka során a szakma alapkérdéseit is magunk mögött hagyjuk: a kommunikáció és a konfliktuskezelés lesz a téma.

Tesszük mindezt nem általánosan, hanem a logisztikára hangolva, mert a tréning tematikája és gyakorlati példái, szituációs gyakorlatai valós szakmai problémákra adnak válaszokat, másnap már kamatoztatható tudást és eszköztárat adunk a résztvevők kezébe!

Ezt nem csak mondjuk, hanem hogy így legyen, sokat is tettünk érte!

Trénerünk számos munkaórát töltött el azzal, hogy interjúkat készítsen gyakorló szakemberekkel és megfigyelőként volt jelen munkavégzés közben is. 

Az 5×4 órás Verbális önvédelem tréning sorozatban nem a mindennapos, hanem a nehéz esetekre megyünk rá!

JELENTKEZÉS >>>

Jelentkezési határidő: 2016. szeptember 21.

Kiknek ajánljuk?

Ügyfélszolgálatosoknak, fuvarszervezőknek, beszerzőknek, értékesítőknek, vezetőknek és mindenkinek, aki munkája során érintett az ügyfél kommunikációban, konfliktusos helyzetek megoldásában, tárgyalások lebonyolításában.

Mit ad Önnek a tréning?

  • Tréningünk résztvevői már másnaptól használható eszköztárat kapnak, amellyel hatékonyabban tudnak felismerni és megoldani nehéz vagy konfliktusos helyzeteket, mederben tartani társalgásokat
  • Segítünk beazonosítani, hol vannak a személyes kompetencia hiányok és fejlesztendő területek
  • Segítünk annak leküzdésében, hogy ne vegyük magunkra az egyes szituációkat, hanem azokat megfelelő helyen és módon tudjuk kezelni
  • Garantáltan AHA-élményekben lesz része minden résztvevőnknek!

Tematika

1. nap: 2016. szeptember 29., 14.30

Gyorsítósáv

Hogyan kezeld az ügyfeleket, amikor idegesek, türelmetlenek vagy reklamálnak?

  • A támadások szerkezete
  • A tipikus hibák
  • A zsákutcák
  • A mentsvár

2016. október 6., 14.30

Nehézsúly

Hogyan kezeld a méltatlankodó, vádló ügyfelet, aki esetleg még jogosnak érzi a hangnemet is?

  • A domináns viselkedés ügyes kezelése
  • A robot üzemmód haszna
  • Hány menetre számíthatok?
  • És ha nő? Gyerek? Nagymama?
  • Hogy maradok bent a 90 másodpercben?

2016. október 13., 14.30

A csendes gyilkos

  • Mit tegyünk a ráutaló magatartással?
  • Hogyan ne kapjuk be a csalit?
  • Hogyan legyünk konstruktívak?
  • Miként tartsuk az időt?
  • Lehet ezt játékosan is gyakorolni?

2016. október 20., 14.30

Az illeszkedő

“Most képzelje magát az én helyembe!”

  • Amikor a lelkünkre akarnak hatni
  • A kivételezés
  • Az udvarias „nem” mondás
  • A jelek korai felismerése

2016. október 27., 14.30

Jack Sparrow

  • Ha az ügyfél szeleburdi-szeszélyes
  • Ha pillanatonként stratégiát vált
  • Ha csapong
  • Hogyan tartsuk mederben?

Részvételi díj

Listaár: 149 000 Ft+ÁFA/fő

Kedvezményes ár MLBKT intézményi tagoknak: 119 200 Ft+ÁFA/fő

Kedvezményes ár MLBKT egyéni tagoknak: 141 550 Ft+ÁFA/fő

Csoportos kedvezmény 2 főtől: 134 100 Ft+ÁFA/fő

Az ár tartalmazza a kávészünet költségeit.

A kedvezmények nem összevonhatók, de minden esetben a jelentkező számára legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.

A hatékonyság miatt a tréning maximális csoportlétszáma 10 fő!

JELENTKEZÉS >>>

 

További információk

Hajas Gabriella, oktatási vezető

Tel.: +36 1/267-8740

E-mail:     gabriella.hajas@logisztika.hu

 

Trénerünk

kelemenKelemen Zoltán, vezető tréner, coach és tanácsadó, 14 éve foglalkozik csoportokkal.

Trénerünk az elmúlt tizenöt évben a tréning tanácsadás sok módozatával, különféle területeivel foglalkozott, kezdve a prezentációkkal, a drámapedagógiával, folytatva az outdoor csapatépítésssel, az élményprogramokon át a projektmenedzsmentig, majd pedig a coaching alapú együttműködés fejlesztésig. Tartott tréningeket itthon és Európa különböző részein teremben, hegyen, vízen, fagyban és forróságban egyaránt.

Jelenleg a személyes fejlődés, hiteles előadó, a hiteles vezető, valamint a „nehéz ember” témakör foglalkoztatja leginkább. A tapasztaláson keresztül vezető tanulás számára életforma. Módszereket fejleszt egyéneknek és csapatoknak azért, hogy kipróbálhassák magukat, fejlődhessenek, és mindezt élvezetesen, játszva tehessék meg.

Referenciái a teljesség igénye nélkül:

Abbott Laboratories – Agrana Cukor – Asyst Informatikai Rt – AFS International – Australian Embassy – AXA Bank – Audi Magyarország – Axel Springer – Bayer Animal Health – Bayer Hungária Rt. – Bosch – Brico Store – Budapest Airport – Budapest Institute – Café Reklám – Citibank – Daimler Chrysler – Diageo – Diatron Rt – Drogerie Markt – EDS – Egis – Erste Biztosító – Evosoft – Fercom Kft – Ferrero – Ford Magyarország – Főgáz Rt. – Ganz – Skoda – GE Power System (UK) – GE Power System (USA) – General Electric Magyarország – HTTP Alapítvány –  ICEG European Center – Iron Mountain – K&H Bank – Kossuth Holding Rt – LEGO –  Magyar Cukor – Magyar Kereskedelmi és Iparkamara – Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság – Magyar Nemzeti Bank – Magyar Telekom Rt – Mercedes – Michelin –  MOME – Nexus BTL ügynökség – OTP Alapkezelő Zrt – Pannon – Pfizer Magyarország – Pfizer OTC Rt – POSSIBLE – Prodax – Publicis Consultants – Quickborn Consulting – Raiffeisen Bank – Sade Magyarország – Sanofi – Aventis – Scorpió Kft – Sinndar – Szabadics Mélyépítő Zrt – Transparency International – Teva Magyarország –  Villeroy and Boch – Vodafone Magyarország – Wallis Duna

 

Adjon visszajelzést!