Logisztikai és beszerzési tréningek
Vissza a jelenbe! – Gyártó cégek logisztikai vezetői beszélgetnek a csapatról, a vezetésről és a szükségessé váló új kompetenciákról

Vissza a jelenbe! – Gyártó cégek logisztikai vezetői beszélgetnek a csapatról, a vezetésről és a szükségessé váló új kompetenciákról

Az elmúlt két vagy lassan már három hónapig tartó home office időszak alatt többször tapasztalhattuk a „teher alatt nő a pálma” mondanivalóját akár vezetőként vagy beosztottként. Számos képességünkre szükségünk volt ahhoz, hogy összetartsuk és motiváljuk csapatunkat.
Most azonban újabb változás előtt állunk, hiszen lassacskán visszatérünk az irodába, így joggal merülhet fel bennünk a kérdés, hogy mi lesz ezután? Magától meg fog változni a vezetési szokás és stílus? A vezetők miként fogják másképp vezetni a közösséget? Mi az, ami átmenthető a karantén tapasztalatokból az irodába? Miben lesz más a toborzás és milyen lehetőségeink vannak, amennyiben elérhetetlen emberekkel szeretnénk bővíteni csapatunkat?
A soron következő LOGITALK-on a fenti kérdések közösségre gyakorolt hatásairól, technikai megvalósulásáról, valamint a változások gyakorlati tapasztalatairól beszélgetünk logisztikai vezetőkkel egy fejvadász vezetésével. 

 

Következő online

LOGITALK eseményünkre

2020. május  28-án csütörtökön kerül sor 16.30-17.30 között.

Témája:

Vissza a jelenbe! – Gyártó cégek logisztikai vezetői beszélgetnek a csapatról, a vezetésről és a szükségessé váló új kompetenciákról


Moderátor:

Pethő Anikó, szakmai vezető, Aarenson Consulting Kft.

Beszélgetőtársak:

Sélley Sándor,Supply Chain Manager, Grundfos Magyarország Gyártó Kft.

Csermák Gergő, Globális Készletelemzési Vezető, NI Hungary Kft.

Szabó András, Logisztikai Vezető, Tyco Electronics Hungary Kft.

A helyzetre való tekintettel az egy órás beszélgetést továbbra is online tartjuk meg, mely során a fenti témákat boncolgatjuk, ám szívesen veszünk további kérdéseket a LOGITALK alatt, illetve előtt is előzetesen megküldve a következő email címre: mlbkt1@gmail.com

Jelentkezési határidő: 2020. május 28. 10.00

 

Technikai információk

Az eseményt a Zoom alkalmazásban szervezzük, a regisztráció után visszaigazolást küldünk és a rendezvény napján délelőtt küldjük a belépési linket.

Részvételi feltételek és jelentkezés

 

A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Maximális létszám a ZOOM alkalmazásban 500 fő, a jelentkezéseket a beérkezések sorrendjében fogadjuk.
Jelentkezni az űrlapon keresztül lehet 2020. május 28. délelőtt 10.00-ig.
A rendezvényen fényképfelvétel, videó készülhet, amelyet a szervezők szabadon felhasználhatnak.


További információk

Benesch Anita
anita.benesch@logisztika
+36 30 334 2621

Adjon visszajelzést!