A lean szolgáltatási környezetben történő felhasználásáról
Kedves lean iránt érdeklődő MLBKT Tag!
A lean tagozat 2020 júniusában egy online előadást szervez, amelynek keretén belül a lean szolgáltatási környezetben történő felhasználásáról lesz szó.
Annak érdekében, hogy megtudjuk mi érdekli Önöket kérjük, hogy jelöljék meg a legérdekesebbnek tartott témát.
A legtöbb szavazatot kapott téma kerül majd feldolgozásra.
Az alábbi témák közül lehet választani:
- A piacátalakító (diszruptív) innováció
Ez egy veszély, ami minden szolgáltatókra ott leselkedik. Lehetséges és érdemes is rá készülni.
A lényeg, hogy ne a meglévő folyamataid digitalizáld, hanem az ügyfél igényeire figyelj. Pontosan ezt tette a Netflix is. A korábban DVD kölcsönzéssel foglalkozó cég a 2000-es évek közepén felismerte az igényt a filmekre online formában és ezzel olyan piacot talált magának, amire a nagyvállalatok akkor még egyáltalán nem figyeltek. Ez alapjaiban változtatta meg a tévénézés és online streemelés világát. - Hogyan segíthet az ügyfél tökéletesíteni egy szolgáltatást?
Szükségünk van az ügyfélre. És nemcsak a megrendelésére és a pénzére.
Az egymásrautaltság felismerése fontos, de még csak az első lépés. - Hogyan készüljünk fel egy szervezeti átalakulásra?
Az nem is kérdés, hogy a szervezetek alakulnak. Inkább az a kérdés, hogy mivel és hogyan lehet ezt az átalakulást segíteni, és olyan mederben tartani, ami jó irányba visz. Már ha tudjuk, hogy melyik irány a jó.
A témára ide kattintva lehet szavazni.
Közreműködésüket előre is köszönjük!
Az MLBKT Lean tagozat vezetősége