Következő online
LOGITALK eseményünkre
2020. november 2-án hétfőn kerül sor 16.00-17.00 között.
Témája:
Vissza a jövőbe!!!
hétköznapi bizonytalanságaink és bizonyosságaink,
az útkeresés fogódzói egy kátyús földúton…
Az elmúlt hónapok tapasztalatai nagymértékben módosították, finomították a járvány kezdetén formált elképzeléseinket: V minta? U minta? L minta? majd később W minta? Az emberéletek óvását féltő stratégiákat felváltotta a gazdaság működőképességének fenntartását célzó stratégia, pontosabban e kettő valamiféle keveréke. Márpedig tudjuk, hogy ahol a jövőt célzó várakozások spekulációiban nő a paraméterek száma, ott a kockázatok is nőnek.
Érdekes végig gondolnunk, hogy a saját üzleti gyakorlatunkban miként ítéltük meg a járvány bizonytalan hosszúságú periódusát a kezdeteknél, miként formálódott e periódusról alkotott képünk jelenleg és ezzel együtt mit gondolunk, mikorra érjük el korábbi teljesítményünket, ha egyáltalán elérjük, vagy éppen hogy túlszárnyaljuk? Idő és üzleti teljesítmény, kockázatok és fenntarthatóság.
Mit gondolunk a már most is rendelkezésünkre álló eszközrendszerekről? Modellezés, szervezetek közötti és szervezeten belüli kooperáció, az ellátási lánc menti (előrejelzés) támogatások, információ megosztás. Hogyan mozgósítható a kontrolling funkció. Hogyan alakul át az igény tervezés a pandémia idején?
Megannyi izgalmas kérdés. Használjuk közös tudásunkat az üveggömb helyett. Remélem ez az esemény annyiban formabontó lehet, hogy a hallgatók közül is bekapcsolhatunk egyet-egyet a beszélgetés folyamába egy rövid kérdés, egy érdekes nézőpont erejéig.
Moderátor:
Mondovics János, ügyvezető, Bonitat Kft.
Beszélgetőtársak:
Kovács Marcell, ügyvezető igazgató, MASPED Logisztika Kft.
Molnár Zsolt, vezető konzultáns, graphIT Kft
Barla-Szabóné Illés Nóra, országos logisztika vezető, Coca-Cola HBC Magyarország Kft
Mihályi Norbert, aftersales director, NISSAN
A kerekasztal résztvevőinek rövid bemutatása:
Kovács Marcell
„A MASPED Logisztika ügyvezető igazgatójaként 20 éve irányítja a MASPED Csoport logisztikai üzletágát. Kiemelt szakterülete a logisztikai szolgáltatások menedzsmentje, új, innovatív IT megoldások bevezetése és a logisztika kontrolling. 2017-ben az MLBKT Az év logisztikai menedzsere címmel ismerte el szakmai munkáját.”
Molnár Zsolt
„Több, mint 10 éve szerettem bele a digitális gyártásba és logisztikába, a digitális ikerpárba. Azóta vezetem a graphIT Kft. digitális gyártás üzletágát, amelynek fő kompetenciái a folyamatszimuláció, a termeléstervezés és ütemezés és minden olyan okos megoldás, amely a folyamatok nem csupán lokális, hanem globális optimalizálását szolgálja. Mérnök-informatikusként csodálatosnak tartom azt, hogy egy olyan modell, amit felépítünk teljesen át tudja „világítani” a folyamatokat, és olyan összefüggéseket tud feltárni, amelyek korábban maximum sejtések voltak a termelésben és logisztikában dolgozók számára. Coachként pedig tudom, hogy mindezek a digitális módszerek nem tudnak működni az emberek, a dolgozók bevonása és motiválása nélkül. Célom az, hogy a hazai ipar szereplői is fejlődni tudjanak ezeknek a megoldásoknak a segítségével.”
Mihályi Norbert
Vevőszolgálati igazgató, Grand Automotive Central Europe Kft. – Nissan importőrség (Magyarország, Csehország és Szlovákia)
„2000 óta dolgozom a Nissan márkánál különböző területeken és pozíciókban. Ez alatt a két évtized alatt megéltem két tulajdonos váltást. A vevőszolgálati területen 3 éve dolgozom és két éve annak a vezetője is én vagyok. A vevőszolgálati területen belül az alkatrész és tartozék logisztika, ami a csapatomhoz tartozik, melyet a tavaly októberi tulajdonosváltás miatt teljesen az alapoktól kellett nagyon rövid idő alatt felépíteni. Ebben az egyébként sem könnyű időszakban ért minket is utól a COVID-19 járvány további kihívások elé állítva minket. Ez az alapoktól való építkezés és a krízis időszak egyértelműen megmutatta, hogy a logisztika egyébként is összetett és bonyolult világában a jó csapatmunka, egy jó IT háttér mennyire segítheti, vagy annak hiánya mennyire megkeserítheti egy cég munkáját, mely egyértelmű hatással van az ügyfelekre és a cég teljesítményére.”
Részvételi díjak:
- MLBKT tagok részére – INGYENES, de regisztrációhoz kötött!
- nem MLBKT tagok részére – 1600,- Ft
Helyszín: ZOOM alkalmazás
(A belépő kódot november 2-án 12 óráig küldjük a regisztrációban megadott e-mail címre.)
Jelentkezési határidő: 2020. november 2. 10.00 óra
Amennyiben a fenti gomb nem működik, a jelentkezési lap itt található: https://forms.gle/nheGeS3tAyq9PPkM6
Technikai információk
Az eseményt a Zoom alkalmazásban szervezzük, a regisztráció után visszaigazolást küldünk és a rendezvény napján délelőtt küldjük a belépési linket.
Részvételi feltételek és jelentkezés
A részvétel az MLBKT tagjai számára ingyenes, nem tagok részére 1600,- Ft. Maximális létszám a ZOOM alkalmazásban 100 fő, a jelentkezéseket a beérkezések sorrendjében fogadjuk.
Jelentkezni az űrlapon keresztül lehet 2020. november 2-a 10 óráig.