Új modullal bővült a Raben ügyfélportálja
Újabb funkcióval bővítette ügyfélportálját a Raben Trans European Hungary Kft. A cég jelenlegi és jövőbeli partnerei önállóan, automatizált rendszerben kérhetnek ajánlatot raklapos és nagycsomagos küldeményeik eseti szállítmányozására. Az ügyfelek a leggyakoribb viszonylatok esetében szinte azonnali kalkulációt kapnak, amely alapján rögtön megbízást is adhatnak.
MyOffer néven debütált a Raben Group magyarországi leányvállalatának új megoldása, amely az eddigieknél is gyorsabb ajánlatkérést, illetve ajánlatadást tesz lehetővé. A myRaben ügyfélportálra történt regisztráció után az állandó partnerek, illetve az eseti megrendelők legtöbbször perceken belül megkapják a megadott paraméterek alapján készített kalkulációt e-mailben. Ezután a portálon keresztül azonnal beküldhetik a küldeményre szóló megrendelésüket is. A felülethez való hozzáférést a cég ügyfélszolgálatánál kérhetik az érdeklődők, a már aktív felhasználók bejelentkezés után használhatják az új lehetőségeket.
Üveges Zoltán, a Raben Trans European Hungary Kft. értékesítési és marketingigazgatója elmondta: „A myOffer felületen az ajánlatkérőknek néhány fontos részletet kell megadniuk, melyek megkönnyítik az ajánlatadást. Később, a megbízás rögzítésekor ezek újra betölthetők, egyszerűsítve a megrendelést. Ugyanitt választhatnak az ügyfelek számos kiegészítő szolgáltatásunk közül is. Az új funkcióval elsősorban gyűjtőszállítmányozás keretében kézbesíthető küldeményekre összpontosítunk, de igény szerint komplett, illetve részrakományokra szóló ajánlat is kérhető.”
A legforgalmasabb, azaz az egyes Raben-leányvállalatok központi raktárait érintő szállítási útvonalakon felül csaknem bármilyen viszonylatra készülhet ajánlat. Az összetettebb számításokat igénylő megkereséseket az ügyfélszolgálat egyedileg, munkaidőben kezeli.