FORECAST-DEMAND-SUPPLY TRÉNING (SALES&OPERATIONS PLANNING MASTER)

Gyújtsd be a rakétákat, fokozd a hatékonyságot, javítsd a pénzügyi mutatókat!

 

Fedezd fel, hogyan tudod pénzügyileg megerősíteni vállalatodat a Sales & Operations (S&OP) mesteri szintű irányításával! A S&OP Master képzésünk révén olyan tudásra és készségekre tehetsz szert, amelyekkel jelentős pénzügyi eredményeket érhetsz el. Az előrejelzés pontosságának növelésével, a készletek csökkentésével és a működőtőke optimalizálásával vállalatod hatékonysága ugrásszerűen javulhat.

Csatlakozz a hazánkban egyedülálló Forecast Demand Supply, más néven S&OP Master planning képzésünkhöz, és ismerd meg azokat a stratégiákat és eszközöket, amelyekkel vállalatod pénzügyi mutatói soha nem látott magasságokba emelkedhetnek!

Ahhoz, hogy a Sales & Operation együttműködési rendszer simán működjön, kell egy jófajta egyensúly a szervezetben. Ezt az egyensúlyt teremti meg az S&OP meetingstruktúra, amely akkor tud jól működni, ha a kereslettervezés, a termeléstervezés, a készletgazdálkodás, az esetleges intercompany együttműködés, és a rendelés visszaigazolás összes lépése megfelelően összehangoltan működik. Ha sem a sales, sem a supply chain nincs túlsúlyban, ha egy új termék bevezetése tényleg közös projektmunka.

Mi a képzés célja?

A  képzés célja, hogy a résztvevők mélyreható ismereteket szerezzenek a Sales & Operations (S&OP) folyamatokról, és hatékonyan integrálják azokat vállalatuk stratégiájába. A résztvevők megtanulják, hogyan javítsák a tervezési, irányítási és optimalizálási képességeiket, valamint hogyan segítsék elő a vállalati részlegek közötti együttműködést.

 

Tehát a résztvevők:

 

● Mélyebb ismereteket szerezzenek az S&OP folyamatokról.

● Hatékonyan integrálják az S&OP-t a vállalati stratégiába.

● Javítsák a tervezési, irányítási és optimalizálási képességeiket.

● Elősegítsék a vállalati részlegek közötti együttműködést.

● Felvértezzék magukat az összes olyan tudással, készséggel, amely ahhoz kell, hogy egy S&OP folyamat vezetőjeként, S&OP masterként működjenek a szervezetben.

Hogyan lehet bevezetni a S&OP rendszert?

Az S&OP folyamat bevezetésének lépései lassúak, maga után vonz change menedzsment folyamatot is, de az eredmény hat-tizenkét hónap után már látszódik az üzleti mutatókon. Növekszik az előrejelzés-pontosság, csökkennek a készletek, így a működőtőke, pontosabb az új termékbevezetés, kevesebb a termékhiány. Ez az egyetlen olyan működési struktúra, amely hosszútávon képes egyensúlyban tartani egy keresletelőrejelzés alapján működő, termelő vállalatot.

Miért válaszd a S&OP Master képzést?

  • Pontosabb előrejelzések: Növeld a kereslet előrejelzéseid pontosságát, és csökkentsd a felesleges készleteket, ezáltal minimalizálva a tőke lekötöttségét.
  • Költséghatékonyság: Csökkentsd a működési költségeket és javítsd a termelési folyamatok hatékonyságát, ami közvetlenül hozzájárul a profit növekedéséhez.
  • Optimalizált készletgazdálkodás: Tanuld meg, hogyan tudod optimalizálni a készleteidet, hogy mindig a megfelelő mennyiségű készlet álljon rendelkezésre a vevői igények kielégítésére.
  • Versenyképesség növelése: Tedd vállalatodat rugalmasabbá és gyorsabban reagálóvá a piaci változásokra, ezáltal előnyre téve szert a versenytársakkal szemben.
  • Sikeres új termékbevezetések: Növeld az új termékek bevezetésének hatékonyságát, csökkentsd a termékhiányokat és maximalizáld az értékesítési lehetőségeket.

Kinek szól a képzés?

Az S&OP Master képzés olyan szakembereknek szól, akik mélyebb ismeretekre vágynak az S&OP folyamatok terén. Akár most indítják az S&OP rendszét vállalatukban, akár már meglévő S&OP folyamataikat szeretnék magasabb szintre helyezni

A célcsoportba tartoznak:

  •  Készlettervezési csoportvezetők, vezetők
  • Előrejelzéstervezési csoportvezetők, vezetők
  • Ellátási lánc menedzserek
  • Termelési és gyártási vezetők
  • Kereskedelmi és értékesítési szakemberek

A képzés során elsajátítható kompetenciák

A képzés során a résztvevők az alábbiakat sajátítják el:

 

  • Az S&OP alapjai és jelentősége

    ● S&OP tervezési folyamatok és módszerek

    ● Az S&OP folyamatok optimalizálása

    ● Problémamegoldás, kihívások kezelése az S&OP folyamat során

    ● Kommunikációs technikák

    ● Hatékony facilitáció

    ● Változáskezelés, change management

Mire leszel képes a képzés elvégzése után?

● S&OP masterként az S&OP folyamat belső vezetőjeként működni.

● Hatékony S&OP folyamatokat tervezni és végrehajtani.

● Javítani a kereslet- és kínálatmenedzsmentet.

● Megoldani az egyensúlyhiányokat.

● Hatékonyan kommunikálni a vállalati részlegekkel.

● Folyamatosan fejleszteni az S&OP folyamatokat.

A képzés hozzáadott értéke

 

● Növeli a döntéshozatali folyamatok hatékonyságát.

● Elősegíti az együttműködést és kommunikációt.

● Javítja a vállalati rugalmasságot és reakcióképességet.

● Növeli a termelési és logisztikai folyamatok hatékonyságát.

● Csökkenti a költségeket és növeli a bevételeket.

● Segít a versenyképesség fenntartásában.

.

A képzés trénere

A képzést vezeti: Matskási Zoltán

Zoli gyakorló S&OP vezető, a Y2Y Hungary Kft. tanácsadója, aki jelentős tapasztalattal rendelkezik az S&OP folyamatok terén. Szakmában elismert szakember, aki több évtizedes tapasztalattal bír az S&OP terén, mind vállalati, mind tanácsadó oldalról.

Nézd meg bemutató videónkat a képzésről!

MIKOR?

2025. 03. 13., 20.

HOL?

Budapest

JELENTKEZZ!

Határidő: 2025.03.03.

A tervezett tematika

  1. Nap:Az S&OP Alapjai

    Az S&OP alapjai

    ● S&OP jelentősége a vállalati értékteremtésben

    ● S&OP folyamatok, módszerek, mérések

    ● S&OP rutinok és szereplők – szponzorok, gazdák, témafelelősök

    ● Demand Forecast – mint az S&OP folyamat alapja – tippek és trükkök

    ● Termeléstervezés, készletezés – jó gyakorlatok az S&OP rutinokból

    ● Meeting menetrend az S&OP folyamatban

  2. Nap: Meetingtechnikák Facilitáció, Változásmenedzsment

    ● A változás lélektana, változásvezetői szerepkör

    ● Változás a szervezetben, helyzetkezelési technikák, esetfeldolgozás – mit tehetsz vezetőként, S&OP masterként a változásért

    ● Meeting – barát vagy ellenséf

    ● Hatékony meeting vezetés

    ● Facilitáció – kritikus helyzetek kezelése

Regisztrálj most, hogy biztosítsd a helyedet ezen a limitált férőhelyű eseményen! 
Részvételi díj

Listaár (nem tagok számára): 352.000 Ft + áfa

MLBKT tagok számára (-10%): 317.000 Ft + áfa

A részvételi díj tartalmazza:

  • a képzésen történő részvételt,
  • az előadások anyagait,
  • MLBKT Tanúsítványt a képzés részvételéről,
  • cateringet.

 

Csoportos kedvezmény nem tagok esetén:


10 % részvételi díj kedvezményt biztosítunk minden 2. és további jelentkezések díjából az egy cégtől jelentkező résztvevők esetén  a listaárból. 

 
A részvételi díj tartalma

A részvételi díj tartalmazza a képzésen való részvételt, a kávészünetek és az ebéd költségeit. A részvételi díj természetbeni juttatásnak minősülő tételeit (étel, ital) adó- és járulékfizetési kötelezettség terheli, melynek megfizetése a megrendelő feladata! A részvételi díjról kiállított számla minden esetben külön fogja tartalmazni a természetbeni juttatások mértékét.

 
Lemondás

A jelentkezés lemondását kizárólag írásban (krisztina.csepely@logisztika.hu címre küldött levélben) 2025.03.03.- ig tudjuk elfogadni költségmentesen. 2025.03.03.-tól lemondás, illetve nem megjelenés esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A kiküldött számla összegének be nem fizetése nem minősül lemondásnak.

MLBKT tagi ár

317.000 Ft + áfa

Listaár

352.000 Ft + áfa

További információ és jelentkezés

Kopasz Krisztina képzési vezető

Csepely Krisztina képzési koordinátor