

Study Tour
Egyedülálló programújdonságot kínálunk az MLBKT tagjainak és partnereinek ezzel a külföldi, 3 napos látogatással, ami a logisztikai szolgáltatások világába vezeti el a részvevőket, kulturális kitekintéssel megfűszerezve Európa és Ázsia találkozásánál.
Szakmai vendéglátónk és a program támogatója az EKOL. A program során ellátogatunk az Ekol Lotus elnevezésű logisztikai komplexumába, megtekintjük a Yalova kikötői terminált és egy délutáni program keretében gyönyörködhetünk a történelmi városrész látnivalóiban.
A szakmai programokon a helyi, céges vezetők mutatják be a működési, eljárási folyamatokat, valamint a létesítményeket.
ISMERD MEG A TERVEZETT PROGRAMOT!
Programterv
március 6.
12:00
március 7.
08:30
március 8.
8:00
Érkezés javasoltan a WizzAir reggeli járatával 11:25-kor.
Találkozás Isztambul Nemzetközi Repülőterén (IST).
Indulás az EKOL LOTUS logisztikai központjába, ahol az ebéd után látogatást teszünk a központba.
Délután érkezés a szállodába (Cevahir Asia*****), pihenés, közös vacsora.
Reggeli után indulás a YALOVA RO-RO TERMINÁLra. A kikötő határátkelő is, így megtekintjük a vámellenőrzés folyamatát, az áruvizsgálatokat végző laboratóriumot, az árukezelést.
Ebéd után visszaindulunk Isztambulba, hogy a történelmi városrészben megcsodáljuk a Hippodromot, a Kék Mecsetet, az Aya Sofia-t és a kihagyhatatlan Bazárt. Vacsoránkat is itt fogjuk elfogyasztani egy hangulatos étteremben.
A hivatalos program a reggelivel véget ér. Akik hazautaznak, őket a busz kiviszi a repülőtérre.

LOTUS - Logisztika 200,000 m2-en
• 215 000 m2 fedett raktérterület • 245 db dokkoló kapu • 1 500 dolgozó • 35 000 m2 napelem tető • LEED és TAPA certifikált épület • gyógyszerraktár és gyógyszer csomagolás, cimkézés • 480 tálcás Kardex automata tároló rendszer • Automatizált sorting rendszerek • 25000 lokációs OSR rendszer

YALOVA
RO-RO terminál
• Laboratórium az áruvizsgálatokhoz • Automata sorting rendszer • Konténer és pótkocsi röntgen • 80 000 m2 fedett terület • 16 000 m2 közvámraktári terület • Hőmérséklet szabályozást igénylő áruk kezelése • ADR áruk kezelése
Kiknek ajánljuk a programot?
- Akik szeretnének bepillantást nyerni Európa egyik legnagyobb logisztikai központjába;
- Akik szívesen tanulmányoznának testközelből modern, innovatív logisztikai folyamatokat, automatizált megoldásokat;
- Akiknek fontos a gyakorlati perspektíva;
- Logisztikai vezetőknek, az intermodális megoldások iránt érdeklődőknek, raktárlogisztikai szakembereknek, vámszakemberek.
Részvételi díj
MLBKT tag vagyok
-
A díj tartalmazza a busztranszfereket az egész út folyamán, szállást 2 éjszakára 5 csillagos szállodában, két ebédet és két vacsorát, idegenvezetést a belvárosban, a szakmai programokat.
Nem vagyok MLBKT tag
-
A díj tartalmazza a busztranszfereket az egész út folyamán, szállást 2 éjszakára 5 csillagos szállodában, két ebédet és két vacsorát, idegenvezetést a belvárosban, a szakmai programokat.
Meghosszabbított jelentkezési határidő: 2024. február 15.
Általános tudnivalók
A program nyelve az angol.
A részvételi díj nem tartalmazza a repülőjegy, illetve a biztosítás költségét. A részvétel feltétele az érvényes utasbiztosítás és a részvételi díj befizetése.
Javasolt repülőjárat: WizzAir (március 6. 7:10-11:25 – március 8. 12:00-12:00)
Kérjük addig ne vegy meg a repülőjegyet, amíg el nem érjük a minimum részvételi létszámot és arról értesítést küldünk!
A beutazási feltételekről itt tájékozódhat.
A részvételi díj befizetésének határideje: 2024. február 15.
A részvétel ingyenesen lemondható február 15. 18:00 óráig.
50% kötbért számolunk fel február 15. és február 28. 18:00 óráig.
100% kötbért számolunk fel lemondás esetén február 28-a 18 óra után.



Javasoljuk, hogy részvételi szándékát miharabb jelezze, hogy a minimum részvételi létszám elérésekor mindenki el tudja kezdeni a repülőjegy megvásárlását. A garantált indulásról minden jelentkezőt azonnal értesítünk!
Amennyiben a regisztráció során bármilyen nehézségbe ütközik, vagy kérdése lenne, jelezze az logisztika@logisztika.hu e-mail címen.