Cége erősödésének kulcsa válság idején: Hatékonyság növelése

Cége erősödésének kulcsa válság idején: Hatékonyság növelése

A globális válság, recesszió hatásainak kezeléséhez az elmúlt 2-3 év során hozzá kellett szokni a cégvezetőknek. A 2019. év végén, 2020. év elején a világra rátört Covid-19 járvány, mely minden szektorban éreztette hatását. Ha a közelmúlt első gazdasági sokkjaként tekintünk a pandémiára és hatásaira, akkor az kijelenthető, hogy a gazdaság rövid időn belül helyre állt a jelentős visszaesést követően.

A piacok egy újabb kihívás elé néztek 2022. év kezdetén, a világban növekvő inflációs rátákkal, visszaeső kereslettel, emelkedő kamatokkal találkozhatunk. Ez a gazdasági visszaesés a pandémiával ellentétben nem villámcsapásszerűen érte a gazdaságot, nyilván voltak nyújtópontjai a recesszív folyamatok indulásának, ezen események boncolgatásába most nem mennék bele, és az egyértelműen kirajzolódik, hogy egy lassabban teret nyerő, hosszabb lefolyású gazdasági válság látszik kibontakozni. A korábban említett visszaeső kereslettel szemben a vállalat munkafolyamatainak optimalizálásával tud védekezni, és a költségeit csökkenteni.

Egy modern 21. századi vállalkozás prosperáló működésének alappillére, hogy a cég folyamatait adatokkal képesek legyünk modellezni, és monitorozni. Magabiztosan kijelenthető, hogy a mai vállalkozások, a sokrétű költségtételekből adódóan, nem irányíthatók ösztönösen. Számos szoftver elérhető a mai IT piacon, ami biztosítani tudja egy vállalkozás részlegeinek a szabályozott, és a mérhető működést.

Vegyük górcső alá egy vállalkozás raktárát, és az ott zajló rakodásokat. Egy raktár működésének hatékonysága kulcsfontosságú a versenyképesség szempontjából. A raktár kezeli a beérkező alapanyagokat, és a készárut, legalább kettőször találkozik ugyanazzal az áruval a részleg valamilyen formában. Emiatt a hatékonyság kérdése hatványozott fontosságú, mert egy nem hatékony raktári munka extra költséget hárít termékre. A rakodások szabályozására, és a rakodásokat végző munkatársak teljesítményének mérésére kiváló eszköz az időkapu rendszer.

Mi is az időkapu rendszer?

Az időkapu rendszer egy olyan logisztikai szoftver, mely a telephelyre érkező tehergépkocsikat a raktár által kialakított feltételrendszer szerint helyezi el a raktár naptárában. A leghatékonyabban működő időkapu rendszer figyelembe veszi az áru mennyiségét, az áru tulajdonságait (például: homogén vagy sem) a rakodási idő kiszámításához. Az előre kiszámított rakodási idők, normaidők segítségével lesz mérhető, és kiszámítható a rakodási folyamat, és adatokkal lesz alátámasztható a gépi-, és humánerőforrás szükséglet. Az időkapu rendszer nélkül működő raktárban kiszámíthatatlanul, előre nem láthatóan érkeznek a tehergépkocsik, ezzel olyan terhelési csúcsokat generálva, amik extra humán, és gépi erőforrásokat igényelnek. Ezek olyan kézzel fogható költségek, melyektől megválhat egy raktár, ha képes kimutatni az extra költség keletkezését. A magyar logisztikai szoftver piac egyik legjelentősebb szolgáltatója a Weblegend Kft., melynek kiváló terméke a QuickLog időkapu rendszer, ami megoldást nyújt a korábban boncolgatott problémára, segít csökkenteni a költségeit vállalkozásának, és megkönnyíti a válság kihívásainak legyőzését.

A QuickLog időkapu rendszer a cégének a recesszióra való felkészítésében egy 60 napos tesztidőszakkal járul hozzá, és ingyenesen tapasztalhatja meg a QuickLog időkapu szoftver előnyeit. Talán érdemes kihasználni ezt a kötelezettségek nélküli lehetőséget.

QuickLog időkapu szoftver weboldal

Adjon visszajelzést!