2024. szeptember 5.
14.00-15.30
Helyszín: online, MS Teams

Forradalmasítsd irodai folyamataidat: Lean Office technikák
A témáról
A költségcsökkentés mindig és minden területen aktuális téma. A gyártáshoz hasonlóan az irodai környezetben is egyre fontosabb a folyamatok észszerűsítése, valamint az adatalapú tervezés és döntéshozatal.
Napjainkban a lean szemlélet, eszközök és módszerek alkalmazhatóságának igénye és lehetősége az életünk minden területén megjelenik. A lean, mint professzionális gondolkodásmód alkalmazásának létjogosultsága nem csupán a gyártás területén, hanem a szolgáltató szektorban, irodai környezetben, sőt, a hétköznapi tevékenységeink során egyaránt fellelhető.
Az előadás a lean elvek és eszközök irodai folyamatokban történő alkalmazásával, a Lean Office témakörével foglalkozik.
A program során valós életből vett gyakorlati példákon keresztül adjuk meg a választ az alábbi kérdésekre.
- Milyen veszteségek merülnek fel az irodai folyamatok során?
- Mi a hasonlóság az irodai és a gyártási folyamatokban?
- Mi a különbség az irodai és a gyártási folyamatok között?
- Milyen lean eszközökkel és módszertanokkal tudjuk láthatóvá tenni az irodai folyamatokban a veszteségeket?
- Milyen eszközökkel és módszerekkel tudjuk mérhetővé tenni a feltárt veszteségeket?
- Hogyan tudom kinyerni és átláthatóvá tenni az adataimat a már meglévő szoftvereimmel?
Az eseményen résztvevők azonnal hasznosítható útmutatót kapnak ahhoz, hogyan alkalmazhatók a bemutatott módszertanok a saját területükön.
Kiknek ajánljuk?
Vezetőknek és Menedzsereknek, akik felelősek a szervezeti folyamatok irányításáért és optimalizásáért, ha szeretnének új módszertanokat és eszközöket megismerni, amelyek növelhetik a hatékonyságot és csökkenthetik a költségeket.
Folyamatmenedzsereknek és Folyamatfejlesztési Szakértőknek, akik a folyamatok javításával és a veszteségek minimalizálásával foglalkoznak. Az előadás segíthet nekik új megközelítéseket és bevált gyakorlatokat megismerni.
Adminisztratív Munkatársaknak, akik részt vesznek az adminisztratív és irodai folyamatokban. Az előadás során szerzett ismeretek segíthetnek a hatékonyabban munkavégzésben és a szervezeti folyamatok megértésében.
Mikről lesz szó az előadáson?
Az előadás során:
- a résztvevők esettanulmányokon keresztül ismerhetik meg a makigami és a digitális 5S módszertanát
- gyakorlati útmutatót kapnak ezek alkalmazásához
- tippeket és megoldási javaslatokat ismerhetnek meg a meglévő szoftverek hatékonyabb kihasználásához
- bemutatásra kerülnek a leggyakoribb buktatók és azok elkerülési módjai.
Előadóink


Helyszín
ONLINE, MS Teams
Jelentkezési határidő
2024. szeptember 3.
Részvételi díj
Várjuk jelentkezésed, találkozzunk szeptember 5-én!
Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 3.
Amennyiben a regisztráció során bármilyen nehézségbe ütközik, jelentkezési szándékát jelezze az agnes.margitai@logisztika.hu e-mail címen.