Forradalmasítsd irodai folyamataidat: Lean Office technikák

2024. szeptember 5.
14.00-15.30

Helyszín: online, MS Teams

Forradalmasítsd irodai folyamataidat: Lean Office technikák

A témáról

A költségcsökkentés mindig és minden területen aktuális téma. A gyártáshoz hasonlóan az irodai környezetben is egyre fontosabb a folyamatok észszerűsítése, valamint az adatalapú tervezés és döntéshozatal.

Napjainkban a lean szemlélet, eszközök és módszerek alkalmazhatóságának igénye és lehetősége az életünk minden területén megjelenik. A lean, mint professzionális gondolkodásmód alkalmazásának létjogosultsága nem csupán a gyártás területén, hanem a szolgáltató szektorban, irodai környezetben, sőt, a hétköznapi tevékenységeink során egyaránt fellelhető.

Az előadás a lean elvek és eszközök irodai folyamatokban történő alkalmazásával, a Lean Office témakörével foglalkozik.

 

A program során valós életből vett gyakorlati példákon keresztül adjuk meg a választ az alábbi kérdésekre.

  • Milyen veszteségek merülnek fel az irodai folyamatok során?
  • Mi a hasonlóság az irodai és a gyártási folyamatokban?
  • Mi a különbség az irodai és a gyártási folyamatok között?
  • Milyen lean eszközökkel és módszertanokkal tudjuk láthatóvá tenni az irodai folyamatokban a veszteségeket?
  • Milyen eszközökkel és módszerekkel tudjuk mérhetővé tenni a feltárt veszteségeket?
  • Hogyan tudom kinyerni és átláthatóvá tenni az adataimat a már meglévő szoftvereimmel?

 

Az eseményen résztvevők azonnal hasznosítható útmutatót kapnak ahhoz, hogyan alkalmazhatók a bemutatott módszertanok a saját területükön.

Kiknek ajánljuk?

Vezetőknek és Menedzsereknek, akik felelősek a szervezeti folyamatok irányításáért és optimalizásáért, ha szeretnének új módszertanokat és eszközöket megismerni, amelyek növelhetik a hatékonyságot és csökkenthetik a költségeket.

Folyamatmenedzsereknek és Folyamatfejlesztési Szakértőknek,  akik a folyamatok javításával és a veszteségek minimalizálásával foglalkoznak. Az előadás segíthet nekik új megközelítéseket és bevált gyakorlatokat megismerni.

Adminisztratív Munkatársaknak, akik részt vesznek az adminisztratív és irodai folyamatokban. Az előadás során szerzett ismeretek segíthetnek a hatékonyabban munkavégzésben és a szervezeti folyamatok megértésében.

Mikről lesz szó az előadáson?

Az előadás során:

  • a résztvevők esettanulmányokon keresztül ismerhetik meg a makigami és a digitális 5S módszertanát
  • gyakorlati útmutatót kapnak ezek alkalmazásához
  • tippeket és megoldási javaslatokat ismerhetnek meg a meglévő szoftverek hatékonyabb kihasználásához
  • bemutatásra kerülnek a leggyakoribb buktatók és azok elkerülési módjai.

Előadóink

Bencsik Nóra

 Logisztikai tanácsadó

Hanselmann&Compagnie Kft.

Laczi-Bidiga József

Senior logistics business analyst

Hanselmann&Compagnie Kft.

Helyszín

ONLINE, MS Teams

Jelentkezési határidő

2024. szeptember 3.

Részvételi díj

MLBKT tag vagyok

Ingyenes
  •  

Nem vagyok MLBKT tag

8000,- Ft + áfa
  •  

Várjuk jelentkezésed, találkozzunk szeptember 5-én!

Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 3.

Amennyiben a regisztráció során bármilyen nehézségbe ütközik, jelentkezési szándékát jelezze az agnes.margitai@logisztika.hu e-mail címen.