INDIREKT TERMÉK- ÉS SZOLGÁLTATÁS BESZERZÉS – FÓKUSZBAN A HATÉKONYSÁG

Csökkentsd költségeidet és növeld hatékonyságodat beszerzési döntéseiddel!

 

 

Megmutatjuk,  hogyan NE  szálljanak 

el a költségeid! 

TUDTAD, HOGY AZ INDIREKT BESZERZÉSI DÖNTÉSEID ÓRIÁSI HATÁSSAL VANNAK A VÁLLALATI KÖLTSÉGEKRE?


Ne hagyd, hogy a háttérben megbúvó költségek kisiklassák a terveidet! Ismerd meg a legújabb trendeket és a bevált gyakorlatokat, amelyekkel nemcsak a kiadásokat tarthatod kordában, de növelheted is vállalatod hatékonyságát.

 

Légy az indirekt beszerzés mestere – gyere el a képzésünkre!

Képzés  célja 

A képzés fő célja az, hogy a résztvevők számára áttekintést nyújtson, hogy miért fontos az indirekt beszerzés, milyen típusai és folyamatai vannak, mik a kihívások, ugyanakkor az előnyök és lehetőségek, mik a legjobb gyakorlatok és a „legtrendibb” megoldások, amik hatékonyan és sikeresen tudják támogatni a vállalatok költségcsökkentési és hatékonyság növelési célkitűzéseit.
 

Itt a helyed ha:

  • Indirekt beszerzőként dolgozol és szeretnéd kiaknázni az indirekt beszerzésben rejlő lehetőségeket.
  • Műszaki szakember vagy, aki fejleszteni szeretnéd a beszerzési ismereteid.
  • Döntéshozó vagy, akit érdekel a beszerzési folyamat összetettsége és szeretnél jobb döntéselőkészítést kapni.
  • Ha megismernél jó gyakorlatokat és megoldásokat.

MIKOR?

2025.02. 26., 9:00-16:30

HOL?

Online

JELENTKEZZ!

Határidő: 2024.02. 19.

képzés eredményei:

  • A résztvevő számára érthetőbbé válik, hogy mi különbözteti meg a direkt és indirekt beszerzéseket, valamint milyen típusai vannak.
  • A résztvevő képes megérteni az indirekt beszerzés fontosságát, beleértve azt is, hogyan lehet ezek hatékonyabbá tételével a vállalat stratégiai célkitűzéseit támogatni.
  • A résztvevő betekintést nyer az indirekt beszerzések folyamatába.
  • A résztvevő képes felismerni azokat a kihívásokat, akadályozó tényezőket, amik meggátolják, hogy az indirekt beszerzés egyenrangú figyelmet kapjon a direkt beszerzésekkel a vállalat üzleti- és beszerzési stratégiában.
  • A résztvevő képes azonosítani az indirekt beszerzésben rejlő előnyöket és lehetőségeket.
  • A résztvevő megismeri a legjobb gyakorlatokat és megoldásokat, amik az indirekt beszerzést hatékonyabbá tudják tenni.

Tematika

 

  • Az indirekt beszerzés sokoldalúságának feltárása: ki mit ért indirekt beszerzésen a saját gazdasági környezetében (milyen kategóriát, terméket, szolgáltatást)? A különböző indirekt kategóriák megismerése.
  • Közös tapasztalatcsere az indirekt beszerzések „mostoha gyerekként” való, vagyis a direkt beszerzésekhez képest alacsonyabb prioritást élvező kezeléséről es annak okairól.
  • Brainstorming az indirekt kategória management hatékonyabbá tételét akadályozó tényezőkről.
  • Ki milyen lehetőséget és előnyt lát az indirekt beszerzések stratégiai kategóriaként történő kezelésében?
  • Betekintés az indirekt beszerzési folyamat egyes lépéseibe. Folyamatjavítási lehetőségek a következő területeken:
    – Igényfelmérés
    – Beszerzési stratégia kidolgozása
    – Ajánlatkérés és kiválasztás: szállítók értékelése minőség és ár alapján.
    – Szerződéskötés és nyomon követés.
  •  Megoldások, stratégiai döntések az indirekt beszerzések sikeréhez.
  • Az adatok ereje – milyen adatok tudjak támogatni a legjobban az indirekt beszerzés hatékonyabbá tételét es hogyan.
  • Automatizáció, digitalizáció, mint lehetséges támogató megoldások.
  • Fenntarthatóság es ESG az indirekt beszerzésben – egymást támogatva.
  • Az agilis program-, projekt-, illetve szervezet management, mint az indirekt beszerzések rugalmas támogatója.
  • Együttműködés erősítése valamennyi stakeholder-rel:
    – Belső igénylők,
    – Társszervezetek,
    – Management,
    – Kollégák,
    – Külső ügyfelek (beszállítók, szolgáltatók),
    – Versenytársak.
  • Kockázatkezelés az indirekt beszerzések proaktív biztonságosabbá tételéhez.
  • Emberi tényezők: döntéshozók, beszerzői mentalitás, diversity.

Szakértő oktatónk: 

Nóra 20+ év felsővezetői tapasztalatát olyan, az iparágaikban világvezető multinacionális cégeknél szerezte, mint az amerikai ALCOA Inc. és a német Deutsche Telekom AG.

 

Jelentős sikereket ért el költséghatékonyság, valamint cashflow javítás területén, mind a gyártói (ALCOA), mind pedig a szolgáltató (Telekom) szférában. Kulcsfontosságú szerepe volt a Beszerzés stratégiai döntéshozó szervként történő pozicionálásában.

Nyitott szemléletű stratéga, akinek szenvedélye a hatékonyság növelés, a vállalaton belüli és kívüli együttműködés javítása, E2E folyamat szemlélet és felelősség, win- win szituációk teremtése.

 

Empatikus és inspiráló vezető.

 

Több komplex szervezet átalakítási folyamatban is aktív szerepe, illetve azok kezdeményezője is volt.

 

Agilis es mátrix szervezetekben is dolgozott.

Regisztrálj most!

Biztosítsd a helyedet!
Részvételi díj

Listaár (nem tagok számára): 134.000 Ft + áfa

MLBKT Egyéni Tagok számára: 128.000 Ft + áfa

MLBKT Intézményi Tagok számára: 120.000 Ft + áfa

 

Csoportos kedvezmény nem tagok esetén:


10 % részvételi díj kedvezményt biztosítunk minden 2. és további jelentkezések díjából az egy cégtől jelentkező résztvevők esetén  a listaárból: 

 

A részvételi díj tartalmazza:

  • a képzésen történő részvételt,
  • az előadások anyagait
  • MLBKT Tanúsítványt a képzés részvételéről,

 

 Lemondás

A jelentkezés lemondását kizárólag írásban (krisztina.csepely@logisztika.hu címre küldött levélben) 2024. november 17- ig tudjuk elfogadni költségmentesen. 2024. november 17-től lemondás, illetve nem megjelenés esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A kiküldött számla összegének be nem fizetése nem minősül lemondásnak.

Listaár

134.000 Ft + áfa

MLBKT Egyéni Tagi ár

128.000 Ft+áfa

MLBKT Intézményi Tagi ár

120.000 Ft+áfa

Tel: +36 20 971 0239