BELSŐ ÉS KÜLSŐ IGÉNYLŐK ÉS PARTNEREK KEZELÉSE A BESZERZÉSBEN

Tedd hatékonyabbá a beszerzési együttműködést!

 

 

Stratégiák és gyakorlatok a hatékony partneri kapcsolatokhoz!

Hogyan lehet a beszerzési projektek során hatékonyan együttműködni az igénylőkkel és beszállítókkal? 

Képzésünk gyakorlati megoldásokat kínál a belső és külső partnerekkel való eredményes kapcsolatok építésére. Tanuld meg felismerni a kihívásokat, azonosítani a gátló tényezőket, és alkalmazd a bevált módszereket a gördülékeny kommunikáció és együttműködés érdekében. 

 

Fejleszd a beszerzési folyamataidat közkedvelt szakértőnk segítségével!

Képzés  célja: 

A képzés célja, hogy a résztvevők átfogó képet kapjanak a belső és külső partnerekkel való együttműködés fontosságáról a beszerzésben. A program során feltérképezzük a gyakori kihívásokat, azok okait, és bemutatjuk azokat a bevált módszereket, amelyekkel a partneri kapcsolatok eredményesebbé és konfliktusmentesebbé tehetők. A résztvevők gyakorlati eszközöket kapnak az együttműködés javítására, a sikeresség mérésére, és olyan stratégiákat ismernek meg, amelyekkel a beszerzési folyamat minden szakaszában növelhetik a hatékonyságot és az üzleti eredményességet.

 

Itt a helyed ha:

Elsősorban azokat a beszerzési szakembereket várjuk, akik szeretnének még gyorsabb és még sikeresebb beszerzési döntéseket hozni, eredményesebb projekteket teljesíteni az ügyfélkapcsolataik hatékonyabbá tételével; legyen az belső, vagy/és külső partner ((igénylő, beszállító stb.).

 

Vagyis gyere el, ha már találkoztál, vagy jelenleg is nehézséget okoz az ügyleteidben bármely érintett partner nem megfelelő együttműködése.

MIKOR?

2025. január 30., 9:00-16:30

HOL?

Online

JELENTKEZZ!

Határidő: 2024.01.21.

képzés eredményei:

A képzés végére a résztvevők:

  1. Megértik a partnerek korai azonosításának fontosságát.
  2. Felismerik az együttműködést akadályozó tényezőket.
  3. Megértik a problémák okait.
  4. Megismerik a legjobb gyakorlatokat a hatékonyabb együttműködéshez.
  5. Képesek azonosítani a javított együttműködés előnyeit.
  6. Megismerik a sikeresség mérésének módszereit és KPI-jait.

 

A képzés elvégzésével a résztvevők olyan tudással és gyakorlati eszközökkel gazdagodnak, amelyek a beszerzési együttműködés minőségét új szintre emeli.

Tematika

  1. A belső- es külső ügyfelek sokoldalúságának meghatározása, azonosítása: ki mit ért belső es külső ügyfelek alatt. Hogyan állítunk fontossági sorrendet az ügyfelek között?

    1. Belső igénylők: Társszervezetek, Management, Kollégák

    2. Külső ügyfelek: beszállítók, szolgáltatók, versenytársak, hatóságok stb.

  2. Közös tapasztalatcsere a belső es külső ügyfelek köréről. Van-e vállalati irányelv a partnerek kezelésére vonatkozóan?

  3. Mikor, vagyis a beszerzési projekt melyik fázisában érdemes meghatározni és fontossági sorrendet felállítani a partneri együttműködésben? Miért fontos a korai bevonás?

  4. Brainstorming a belső ügyfelekkel (igénylők) történő hatékony együttműködést akadályozó tényezőkről, pl.:

    1. Eltérő prioritások

    2. Kommunikáció

    3. Jóváhagyási folyamatok stb.

  5. Mik a leggyakoribb okai a belső ügyfelekkel történő nem hatékony, sokszor konfliktusokkal teli együttműködésnek, vagy annak hiányának? (Szerepkörök, folyamatok, kommunikáció, stratégia)

  6. Brainstorming a külső ügyfelekkel (beszállítók) történő hatékony együttműködést akadályozó tényezőkről, pl.:

    1. Különböző beszállítói elvárások

    2. Tárgyalási folyamatok

    3. Teljesítmény problémák (Minőségbiztosítás stb.)

  7. Mik a leggyakoribb okai a külső ügyfelekkel történő nem hatékony együttműködésnek, vagy annak hiányának? (Kommunikáció, tárgyalás, szerződés, fejlesztés)

  8. Betekintés, hogy milyen megoldások vannak a belső és külső parterekkel történő együttműködés hatékonyabbá tételére.

    1. BELSÕ IGÉNYLÕK: Pl.: folyamatok, tréningek, stratégia, kommunikáció)

    2. KÜLSÕ PARTNEREK (BESZÁLLÍTÓK): Pl.: stratégia, hosszútávú kapcsolatok, teljesítéskövetés stb.

  9. Ki milyen lehetőséget és előnyt lát a belső es külső partnerekkel történő szorosabb és zökkenőmentesebb együttműködésben?

  10. Betekintés a beszerzési ügylet egyes döntéshozatali szakaszaiba, amelyek jelentős hatással vannak az együttműködés javítására (belül és kívül is):

    1. Döntéshozatal folyamata (pl. ajánlatok kiértékelése, kiválasztás, jóváhagyás)

    2. Partnerek informálása

    3. Kommunikáció es visszajelzés.

    4. Szerződéskötés és nyomon követés.

  11. Mitől mondhatunk sikeresnek egy belső, vagy/es külső partnerrel történő együttműködést? Hogyan tudjuk mérni? Mik a jelenleg leggyakrabban használt mérőszámok a sikeresség mérésére?

  12. Esettanulmány egy vállalat belső es külső ügyfelekkel való együttműködés javítására és ennek milyen hatása volt a vállalat eredményeire.

Szakértő oktatónk: 

Nóra 20+ év felsővezetői tapasztalatát olyan, az iparágaikban világvezető multinacionális cégeknél szerezte, mint az amerikai ALCOA Inc. és a német Deutsche Telekom AG.

 

Jelentős sikereket ért el költséghatékonyság, valamint cashflow javítás területén, mind a gyártói (ALCOA), mind pedig a szolgáltató (Telekom) szférában. Kulcsfontosságú szerepe volt a Beszerzés stratégiai döntéshozó szervként történő pozicionálásában.

Nyitott szemléletű stratéga, akinek szenvedélye a hatékonyság növelés, a vállalaton belüli és kívüli együttműködés javítása, E2E folyamat szemlélet és felelősség, win- win szituációk teremtése.

 

Empatikus és inspiráló vezető.

 

Több komplex szervezet átalakítási folyamatban is aktív szerepe, illetve azok kezdeményezője is volt.

 

Agilis es mátrix szervezetekben is dolgozott.

Regisztrálj most!

Biztosítsd a helyedet!
Részvételi díj

Listaár (nem tagok számára): 134.000 Ft + áfa

MLBKT Egyéni Tagok számára: 128.000 Ft + áfa

MLBKT Intézményi Tagok számára: 120.000 Ft + áfa

 

Csoportos kedvezmény nem tagok esetén:


10 % részvételi díj kedvezményt biztosítunk minden 2. és további jelentkezések díjából az egy cégtől jelentkező résztvevők esetén  a listaárból: 

 

A részvételi díj tartalmazza:

  • a képzésen történő részvételt,
  • az előadások anyagait
  • MLBKT Tanúsítványt a képzés részvételéről,

 

 Lemondás

A jelentkezés lemondását kizárólag írásban (krisztina.csepely@logisztika.hu címre küldött levélben) 2025.01. 21- ig tudjuk elfogadni költségmentesen. 2025.01. 21.-től lemondás, illetve nem megjelenés esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A kiküldött számla összegének be nem fizetése nem minősül lemondásnak

Listaár

134.000 Ft + áfa

MLBKT Egyéni Tagi ár

128.000 Ft+áfa

MLBKT Intézményi Tagi ár

120.000 Ft+áfa

Tel: +36 20 971 0239