Avagy mitől hatékony egy globális ellátási lánc?
Tarts lépést a globális logisztika kihívásaival – frissítsd tudásod naprakész, nemzetközi példákkal.
Globális kihívások – gyakorlati válaszok logisztikai és beszerzési vezetőknek
Kiszámíthatatlan szállítási idők, ellátási zavarok, nyersanyaghiány, új ESG elvárások… ha ezekkel nap mint nap szembesülsz, akkor ez a képzés neked szól.
A Global Supply Chain Management tréningen átfogó szemléletet kapsz a nemzetközi ellátási láncok működéséről, és konkrét eszközöket arra, hogyan kezeld tudatosan a kockázatokat.
Valódi üzleti példákon, nagy tapasztalattal rendelkező oktatótól tanulhatsz — hogy a szállítói hálózatod rugalmasabb és versenyképesebb legyen, bárhonnan is érkezzen az áru.

Ahogy oktatjuk:
Valós üzleti példákon és esettanulmányokon keresztül tanulsz.
Interaktív feladatokkal és csoportmunkával dolgozunk.
Fókuszban az E2E szemlélet, digitalizáció és ESG.
Képzett szakértőktől kapsz gyakorlati tudást.

Képzés célja:
Fedezd fel a modern ellátási lánc stratégiákat, ismerd meg, hogyan alakítják át a digitalizáció és a fenntarthatósági szempontok a nemzetközi logisztikát! Ha szeretnéd átlátni a komplex folyamatokat és magabiztosabban dönteni a gyorsan változó környezetben, ez a képzés Neked szól.
Itt a helyed ha:
ellátási lánc vezetőként vagy menedzserként komplex, több országra kiterjedő folyamatokat irányítasz,
beszerzési, logisztikai vagy SCM szakemberként mélyebb megértést szeretnél szerezni a globális összefüggésekről és kockázatokról,
multinacionális vállalat hazai vezetőjeként hatékonyabb együttműködésre törekszel a nemzetközi anyavállalattal,
napi szinten dolgozol külföldi beszállítókkal, partnerekkel, vámokkal és nemzetközi szállításokkal,
krízismenedzsmenttel vagy stratégiai tervezéssel foglalkozol, és szeretnél felkészülni az ellátási lánc lehetséges zavaraira,
fenntarthatósági vagy ESG-felelősként célod, hogy környezeti és társadalmi szempontokat integrálj a szállítói hálózatba.
MIKOR?
2025. november 20.
HOL?
online
JELENTKEZZ!
Jelentkezési határidő: 2025. november 11.
A képzés eredményei:
A résztvevő számára érthetőbbé válik, hogy milyen tevékenységek, feladatok tartoznak a Global Supply Chain Management (GSCM) fogalmába, illetve kik a főbb szereplői.
A résztvevő betekintést nyer a GSCM fő célkitűzéseibe.
A résztvevő megismeri a GSCM kulcsfolyamatait.
- A résztvevő képes felismerni azokat a kihívásokat, akadályozó tényezőket, amik befolyásolják, illetve meggátolhatják a GSCM hatékony működését – vállalaton belül es kívül.

Áttekintjük a legismertebb digitális eszközöket és trendeket a GSCM-ben.
Megismerkedünk a Fenntarthatóság és etikus ellátási lánc követelményeivel, az (ESG) elvárásoknak történő megfeleléssel.
A résztvevő megismerkedik a sikeres GSCM kulcselemeivel.
A résztvevőnek lehetősége lesz gyakorlati példákon, konkrét esettanulmányokon keresztül megismerni hatékonyan működő globális ellátó rendszereket, legjobb gyakorlatokat.
Tematika
GLOBÁLIS ELLÁTÁSI LÁNC KIALAKÍTÁSA ÉS HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE
1. Global Supply Chain Management (GSCM) körébe tartozó tevékenységek:
Beszerzés
Logisztika (szállítmányozás, raktározás, fuvarozás – inbound és outbound)
Vevői és eladói igények felmérése és tervezése
After-sales tevékenységek (reklamáció, panaszkezelés, újrahasznosítás, környezetbarát diszponálás stb.)
2. Főbb szereplők:
Külső: beszállítók, gyártók, logisztikai szolgáltatók (3PL, 4PL), vevők (multik, KKV-k, végfelhasználók)
Belső: IT, beszerzés, logisztika, sales, ESG stb.
3. Kulcsfolyamatok és részfolyamatok:
Alapanyag beszerzés, gyártás, logisztika, információmenedzsment stb.
Részfolyamatok összehangolása
Koordinált folyamatmenedzsment előnyei
4. Kihívások és akadályozó tényezők a GSCM-ben:
Vállalaton belül: osztályok közti együttműködés hiánya, széttöredezett folyamatok, digitális rendszerek hiánya, eltérő célkitűzések
Vállalaton kívül: geopolitikai és gazdasági kockázatok, szállítási zavarok, komplex szabályozási környezet, ESG-nyomás
5. Támogató eszközök és trendek:
Digitális technológiák
Fenntartható és etikus ellátási lánc (ESG elvárások)
6. A sikeres GSCM kulcselemei:
Technológiai megoldások
Szervezeti és stratégiai tényezők
Emberi tényezők
7. Személyes tapasztalatcsere:
Hol tartanak a résztvevők saját vállalatukban?
Mi működött jól, milyen tippeket lehet megosztani?
Milyen hiányosságokat kell még pótolni?
8. Esettanulmány:
Egy sikeres vállalati GSCM bevezetés és működtetés bemutatása
Szakértő oktatónk:
Nóra 20+ év felsővezetői tapasztalatát olyan, az iparágaikban világvezető multinacionális cégeknél szerezte, mint az amerikai ALCOA Inc. és a német Deutsche Telekom AG.
Jelentős sikereket ért el költséghatékonyság, valamint cashflow javítás területén, mind a gyártói (ALCOA), mind pedig a szolgáltató (Telekom) szférában. Kulcsfontosságú szerepe volt a Beszerzés stratégiai döntéshozó szervként történő pozicionálásában.

Nyitott szemléletű stratéga, akinek szenvedélye a hatékonyság növelés, a vállalaton belüli és kívüli együttműködés javítása, E2E folyamat szemlélet és felelősség, win- win szituációk teremtése.
Empatikus és inspiráló vezető.
Több komplex szervezet átalakítási folyamatban is aktív szerepe, illetve azok kezdeményezője is volt.
Agilis es mátrix szervezetekben is dolgozott.
Regisztrálj most!
Biztosítsd a helyedet!
Részvételi díj
Listaár (nem tagok számára): 160.000 Ft + áfa
MLBKT Egyéni Tagok számára: 144.000 Ft + áfa
MLBKT Intézményi Tagok számára: 136.000 Ft + áfa
Csoportos kedvezmény nem tagok esetén:
8 % részvételi díj kedvezményt biztosítunk minden 2. és további jelentkezések díjából az egy cégtől jelentkező résztvevők esetén a listaárból:
A részvételi díj tartalmazza:
- a képzésen történő részvételt,
- az előadások anyagait
- MLBKT Tanúsítványt a képzés részvételéről,
Lemondás
A jelentkezés lemondását kizárólag írásban (krisztina.csepely@logisztika.hu címre küldött levélben) 2025. november 11- ig tudjuk elfogadni költségmentesen. 2025. november 11-től lemondás, illetve nem megjelenés esetén már nem áll módunkban eltekinteni a részvételi díj befizetésétől. A kiküldött számla összegének be nem fizetése nem minősül lemondásnak

Tel: +36 20 971 0239