Következő online
LOGITALK eseményünkre
2020. november 2-án hétfőn kerül sor 16.00-17.00 között.
Témája:
Vissza a jövőbe!!!
hétköznapi bizonytalanságaink és bizonyosságaink,
az útkeresés fogódzói egy kátyús földúton…
Érdekes végig gondolnunk, hogy a saját üzleti gyakorlatunkban miként ítéltük meg a járvány bizonytalan hosszúságú periódusát a kezdeteknél, miként formálódott e periódusról alkotott képünk jelenleg és ezzel együtt mit gondolunk, mikorra érjük el korábbi teljesítményünket, ha egyáltalán elérjük, vagy éppen hogy túlszárnyaljuk? Idő és üzleti teljesítmény, kockázatok és fenntarthatóság.
Mit gondolunk a már most is rendelkezésünkre álló eszközrendszerekről? Modellezés, szervezetek közötti és szervezeten belüli kooperáció, az ellátási lánc menti (előrejelzés) támogatások, információ megosztás. Hogyan mozgósítható a kontrolling funkció. Hogyan alakul át az igény tervezés a pandémia idején?
Megannyi izgalmas kérdés. Használjuk közös tudásunkat az üveggömb helyett. Remélem ez az esemény annyiban formabontó lehet, hogy a hallgatók közül is bekapcsolhatunk egyet-egyet a beszélgetés folyamába egy rövid kérdés, egy érdekes nézőpont erejéig.
Moderátor:
Mondovics János, ügyvezető, Bonitat Kft.
Beszélgetőtársak:
Kovács Marcell, ügyvezető igazgató, MASPED Zrt.
Molnár Zsolt, vezető konzultáns, graphIT Kft
Szihalmi Balázs, demand planner, Molson Coors Borsodi Sörgyár Zrt.
Orosz Lajos, supply chain controller, Molson Coors Borsodi Sörgyár Zrt
Mihályi Norbert, aftersales director, NISSAN
A kerekasztal résztvevőinek rövid bemutatása:
Kovács Marcell
„A MASPED Logisztika ügyvezető igazgatójaként 20 éve irányítja a MASPED Csoport logisztikai üzletágát. Kiemelt szakterülete a logisztikai szolgáltatások menedzsmentje, új, innovatív IT megoldások bevezetése és a logisztika kontrolling. 2017-ben az MLBKT Az év logisztikai menedzsere címmel ismerte el szakmai munkáját.”
Molnár Zsolt
„Több, mint 10 éve szerettem bele a digitális gyártásba és logisztikába, a digitális ikerpárba. Azóta vezetem a graphIT Kft. digitális gyártás üzletágát, amelynek fő kompetenciái a folyamatszimuláció, a termeléstervezés és ütemezés és minden olyan okos megoldás, amely a folyamatok nem csupán lokális, hanem globális optimalizálását szolgálja. Mérnök-informatikusként csodálatosnak tartom azt, hogy egy olyan modell, amit felépítünk teljesen át tudja „világítani” a folyamatokat, és olyan összefüggéseket tud feltárni, amelyek korábban maximum sejtések voltak a termelésben és logisztikában dolgozók számára. Coachként pedig tudom, hogy mindezek a digitális módszerek nem tudnak működni az emberek, a dolgozók bevonása és motiválása nélkül. Célom az, hogy a hazai ipar szereplői is fejlődni tudjanak ezeknek a megoldásoknak a segítségével.”
Mihályi Norbert
Vevőszolgálati igazgató, Grand Automotive Central Europe Kft. – Nissan importőrség (Magyarország, Csehország és Szlovákia)
„2000 óta dolgozom a Nissan márkánál különböző területeken és pozíciókban. Ez alatt a két évtized alatt megéltem két tulajdonos váltást. A vevőszolgálati területen 3 éve dolgozom és két éve annak a vezetője is én vagyok. A vevőszolgálati területen belül az alkatrész és tartozék logisztika, ami a csapatomhoz tartozik, melyet a tavaly októberi tulajdonosváltás miatt teljesen az alapoktól kellett nagyon rövid idő alatt felépíteni. Ebben az egyébként sem könnyű időszakban ért minket is utól a COVID-19 járvány további kihívások elé állítva minket. Ez az alapoktól való építkezés és a krízis időszak egyértelműen megmutatta, hogy a logisztika egyébként is összetett és bonyolult világában a jó csapatmunka, egy jó IT háttér mennyire segítheti, vagy annak hiánya mennyire megkeserítheti egy cég munkáját, mely egyértelmű hatással van az ügyfelekre és a cég teljesítményére.”
Részvételi díjak:
- MLBKT tagok részére – INGYENES, de regisztrációhoz kötött!
- nem MLBKT tagok részére – 1600,- Ft
Helyszín: ZOOM alkalmazás
(A belépő kódot november 2-án 12 óráig küldjük a regisztrációban megadott e-mail címre.)
Jelentkezési határidő: 2020. november 2. 10.00 óra
Amennyiben a fenti gomb nem működik, a jelentkezési lap itt található: https://forms.gle/nheGeS3tAyq9PPkM6
Technikai információk
Az eseményt a Zoom alkalmazásban szervezzük, a regisztráció után visszaigazolást küldünk és a rendezvény napján délelőtt küldjük a belépési linket.
Részvételi feltételek és jelentkezés
A részvétel az MLBKT tagjai számára ingyenes, nem tagok részére 1600,- Ft. Maximális létszám a ZOOM alkalmazásban 100 fő, a jelentkezéseket a beérkezések sorrendjében fogadjuk.
Jelentkezni az űrlapon keresztül lehet 2020. november 2-a 10 óráig.